مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزدگفت: تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان روز ۱۳ محرم با حضور تمام هیئت‌ها و با یک نام در میدان امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزدگفت: تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان روز ۱۳ محرم با حضور تمام هیئت‌ها و با یک نام در میدان امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم با تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: اجتماع عزاداران حسینی در روز 13 محرم در تکیه امیرچقماق نماد اتحاد و وحدت هیئت مذهبی و پیروان اهل بیت(ع) است.

وی بر ضرورت استمرار این حرکت پرشور مردمی تاکید کرد کرد و خواستار همراهی و همکاری همه هیئت مذهبی استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم شد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم مردمی برگزار شدن این تجمع عظیم تاکید و افزود: دستگاه‌های مرتبط با برگزاری این مراسم کمال همکاری را با دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن داشته باشند.

سیدمحمود حسینی رئیس هیئت رزمندگان استان یزد در این جلسه بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید کرد و اظهار داشت: این مراسم باید با حمایت دستگاه‌های نظارتی و به صورت مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به همکاری خوب هیئت‌های استان در برگزاری تجمع هیئت‌های مذهبی در سال گذشته اظهار داشت: برگزاری باشکوه این مراسم نیازمند اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای استان است.

سیدعلی فقیه‌زاده رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان هم در این مراسم اظهار داشت: تجمع هیئت‌های مذهبی استان در 13 محرم نمونه‌ای کامل از وحدت و همدلی بین هیئت‌های مذهبی استان است.

وی لازمه برگزاری پرشور این مراسم را حضور هیئت‌ها در این مراسم دانست و افزود: می‌توان با پیگیری‌های لازم این مراسم را از شبکه‌های سراسری پخش کرد.

سید حسن حسینی مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران هم در این نشست اظهار داشت: سال گذشته با همکاری هیئت‌های استان مراسمی خوبی برگزار و سعی شد از همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها در برگزاری باشکوه این مراسم استفاده شود.

وی با تقدیر از هیئت‌های استان در برگزاری این مراسم در سال گذشته افزود: به دنبال آن هستیم تا در کنار این تجمع بزرگ رویدادهای فرهنگی مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

محمدرضا محبی رئیس سازمان بسیج مداحان استان نیز در این جلسه گفت: اجتماع 13 محرم مردم یزد که از شور عظیمی برخوردار است پیامی به همراه دارد که در قالب عنوان یزد، حسینیه ایران نمود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ی

تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار