پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستگیری سارق داخل خودرو، یک مالخر حرفه‌ای را شناسایی و مقادیری زیادی اموال مسروقه را کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده بلوار شهید فهمیده شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی نحوه سرقت‌ها و آثار بجامانده به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری ادله کافی با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی لوازم داخل خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهم ۲۹ ساله در مقابل ادله و مستندات پلیس به یک فقره سرقت پراید و سه فقره سرقت قطعات داخل خودرو و فروش لوازم مسروقه به قیمتی بسیار پایین به یک مالخر در منطقه ۱۴ معصوم اعتراف کرد.

سرهنگ بیات مختاری عنوان کرد: با اعتراف متهم کارآگاهان پلیس با هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام ودر بازرسی از محل بیش از ۲۰۰ قطعه لوازم مسروقه شامل ضبط و پخش، باطری، مدارک بانکی، گوشی‌های تلفن همراه و ..) کشف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندانی که خودرو‌های آنان مورد سرقت واقع شده است خواست جهت شناسایی اموال مسروقه و شکایت خود به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در خیابان ۱۴ معصوم مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۸۵۰۴۶ و ۴۳۳۵۳۱۱۸ تماس بگیرند.

 

اعتماد نابجا باز هم مشکل ساز شد



وی از همچنین از دستگیری جوان ۲۱ ساله‌ای که با سوء استفاده از اعتماد دوستش اقدام به برداشت غیر مجاز کرده بود خبر داد وگفت: با ارائه مرجوعه قضائی از سوی خانمی ۲۵ ساله مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی اش، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تربت جام افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد برداشت‌های سریالی غیرمجاز برای خرید شارژ تلفن همراه بوده است.

سرهنگ بیات مختاری خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی و دیجیتالی متهم راکه بدلیل فعالیت‌های مجرمانه دیگرنیز تحت تعقیب پلیس بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.


وی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی از شهروندان خواست: کارت عابر بانک و رمز عبور آن را به هیچ وجه در اختیار کسی نگذارید تا زمینه ارتکاب به جرم برای کسی فراهم نشود و برای امنیت بیشتر، رمز کارت بانکی خود را به صورت دوره‌ای تغییر دهید. انتهای پیام س. ح. اعتماد بیش از حد درد سر ساز شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.