تولیت آستان قدس رضوی گفت: رسانه‌ها منبر‌های اثر گذاری در عرصه تببین معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) هستند که باید از آن‌ها به درستی بهره برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی  در جمع علما و طلاب استان اصفهان افزود:هنر حوزه‌های علیمه، دانشگاه‌ها و محافل علمی در آن است که مردم را به درستی با محاسن کلام اهل بیت (علیهم‌السلام) آشنا کنند.

وی گفت: شبکه امام رضا (ع) از ابتدای سال جاری بطور آزمایشی با اهداف فرهنگی در آستان قدس رضوی با پخش روزانه سه ساعت برنامه آغاز بکار کرده و هر روز در حال گسترش و افزودن به غنای محتواست.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: رادیو زیارت با همکاری رسانه ملی در حال راه اندازی است که امیدواریم بتواند ارتباطی مؤثر را با مخاطبان در جهت تبیین معارف رضوی داشته باشد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه برخی با تبلیغات سوء تلاش دارند انقلابی گری را حرکتی احساسی و زودگذر معرفی کنندگفت: انقلابی گری به معنای چشم داشتن به اکنون و آینده است و روحیه انقلابی سرمایه عظیم اجتماعی کشور ماست که باید گرامی داشته و با تبیین مواضع انقلابی از آن صیانت شود.

وی افزود: نهضت خدمت رسانی در آستان قدس رضوی آغاز شده و روز به روز برکاتش را ما بیشتر می‌بینیم و در این مسیر همگان باید خود را مسئول بدانند.

 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

دیدار علما و طلاب استان اصفهان با تولیت آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار