معاون رئیس‌جمهور:

دولت نگاه ویژه به مرز مهران دارد/ بهره برداری از محور ایلام به مهران

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دولت نگاه ویژه به مرز مهران دارد.

دولت نگاه ویژه به مرز مهران دارد/ بهره برداری از محور ایلام به مهران به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز در بازدید از زیرساخت های مرز مهران بیان کرد: با توجه به حجم تردد از مرز مهران در اربعین دولت نگاه ویژه به این مرز دارد و در تدارک است تا کمک های بیشتری را  برای تسهیل و روان سازی تردد زائرین از این مرز بین المللی انجام دهد.

وی اظهارکرد: در فصلی از سال که حجم زیادی از ترددها از مرز مهران صورت می گیرد با برنامه ریزی منطقی و مجموعه مطالعات در این زمینه اقداماتی برای تسهیل  تردد زائرین انجام شده است.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: بخش بیشتری از جاده ارتباطی محور ایلام به مهران که از سالیان گذشته در حال بهسازی است امسال به بهره برداری می رسد و تاسال ۹۷ این محور کاملا  بهسازی خواهد شد.

انصاری ادامه داد: آنچه که مسئولان در زمینه تسهیلات بیشتر به زائرین در این مرز نیاز دارند به دولت منتقل خواهد شد تا زائرین با آسایش و رفاه بیشتری تردد کنند.

وی یادآورشد: برای تردد از مرز مهران پیش بینی های خوبی از جمله افزایش گیت های ورود و خروج ونیز برقراری امنیت در این مرز صورت می گیرد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز به منظور بازدید از مرزمهران از طریق فرودگاه ایلام وارد استان شد.

بازدید از زیر ساخت های مرز بین المللی مهران برای تردد زائران اربعین حسینی و شرکت در شورای اداری استان از برنامه های سفر جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به استان ایلام است.

انتهای پیام/ د

تسهیل تردد زائران اربعین از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.