سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: تیم های مطرحی در رقابت های جهانی حریف ایران هستند اما به نتیجه گیری در این مسابقات امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  عباس چمنیان درباره تساوی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل تهران مبدل گفت: هدف اصلی ما قرار گرفتن بازیکنان‌ در فرم بازی پیش از اعزام به اردوی اسپانیا و  رقابت های جهانی بود.

او ادامه داد: تمرینات تیم نوجوانان حدود 10 روز تعطیل بود. این بازی فرصت خوبی بود تا ملی پوشان پیش از بازی با فرانسه به هماهنگی برسند و درس خوبی هم از این بازی گرفتیم. با این وجود موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد که البته این امر در بازی های دوستانه مهم نیست و باید نقاط قوت و ضعف را رفع کنیم.

چمنیان درباره هدف گزاری تیم ملی نوجوانان در رقابت های جهانی هندوستان بیان کرد: در رقابت های جهانی از تیم من عملکرد خوبی می بینید اما به هر حال برخی مسائل در نتایج تاثیرگذار است. امکان دارد بازیکنان تیم ملی نوجوانان به دلیل تجربه کم دچار اشتباه شوند اما کارمان را خوب و با قدرت پیش می‌بریم. در کل امید زیادی داریم در هندوستان نتیجه لازم را کسب کنیم.

او درباره حریفان ایران در جام جهانی نوجوانان گفت: به نظر من هر سه تیم قوی هستند و بازی سبکی مقابل آنها نداریم. کشورهای آفریقایی همیشه عملکرد عالی داشته اند و سعی می کنند از ویترین جام جهانی برای انتقال بازیکن استفاده کنند. اسم آلمان هم کلاس بالای فوتبال را نشان می‌دهد. کاستاریکا حریف بسیار خوبی است. با این حال به کسب نتایج خوب امیدوار هستیم و اگر در استفاده از ضربه نهایی قوی عمل کنیم، می‌توانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درمورد احتمال انتقال بازیکنان این تیم به فوتبال اروپا اظهار کرد: تیم ملی نوجوانان به دلیل بهره گیری از بازیکنان باکیفیت به جام جهانی رسیده است. بدون شک آنها برای اینکه مدنظر باشگاه های بزرگ‌ قرار گیرند، خوب کار می‌کنند. در روسیه یونس دلفی نظرها را جلب کرد. امیرحسین اسماعیل زاده مدنظر تیم های هلندی و طاها شریعتی و محمد شریفی هم مدنظر تیم های اتریشی قرار گرفتند. در کل بازیکنان می توانند با عملکردی خوب، ضمن مطرح کردن خودشان به تیم هم کمک کنند.

انتهای پیام/

اظهارات چمنیان درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار