سنندج،میزبان رقابت های بوکس بزرگسالان کشور

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری رقابت های بوکس بزرگسالان کشور در شهر سنندج خبر داد و گفت، این مسابقات از روز چهارم آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حامد جولائی گفت: رقابت های بوکس بزرگسالان کشور به مدت پنج روز در 10 وزن مختلف با حضور استان های سراسر ایران انجام می گیرد.
وی افزود، پیش بینی می شود در این رقابت ها 33 تیم در قالب 31 استان از سراسر کشور با توجه به سهمیه های موجود حضور یابند.
جولایی بیان کرد، بوکسورهای شرکت کننده در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و 91+ بر روی رینگ می روند و با هم به رقابت خواهند پرداخت.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: تیم کردستان با توجه به شرایط میزبانی در تمامی اوزان نماینده خواهد داشت و از قهرمانان عنوان دار و مطرحی استفاده می کند.
حامد جولائی گفت، اداره کل ورزش و جوانان و هیأت بوکس کردستان با هماهنگی مسئولان ارشد استان شرایط مطلوب و مناسب را برگزاری خوب این رقابت ها ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است؛سرپرست و دبیر فدراسیون بوکس کشور به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت استان به منظور برگزاری رقابت های بوکس بزرگسالان کشور در سنندج ظهر روز یکشنبه دوم مهرماه با علیرضا آشناگر سرپرست استانداری کردستان دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت های بوکس بزرگسالان کشوردرسنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.