معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: طرح پایش سلامت دانشجویان نو ورود دانشگاه تهران از تاریخ 16 مهرماه به مدت 10 روز سال در باشگاه دانشجویان دانشگاه برگزار می‌شود.

افتتاح 4خوابگاه جدید در کوی دانشگاه تهرانحسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باتوجه به کمبود ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید مجبور به اجاره چند خوابگاه برای دانشجویان هستیم که با توجه به هزینه‌های بالایی که این خوابگاه‌ها دارند امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود. 

وی ادامه داد:در حوزه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی سال گذشته  8 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: زمان قطعی افتتاح خوابگاه جدید کوی دانشگاه به دلیل هماهنگی‌هایی که برای حضور وزیر علوم باید انجام بگیرد هنوز مشخص نشده است.

به‌ نژاد ضمن اشاره به کمک‌های خیرین برای افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها افزود: صندوق رفاه در این زمینه ورود کرده و در جاهایی که کمبود خوابگاه داشته‌ایم با اجاره خوابگاه‌ها ظرفیت‌های خوابگاه را افزایش داده است.

 وی گفت: تابستان امسال  هم تعداد ۲۶ پروژه که در چهار بخش اداره کل امور خوابگاه‌ها، امور دانشجویی، مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره به اجرا درآوردیم و قرار است 4 خوابگاه  کوی دانشگاه  شامل چهار ساختمان به شماره  14 - 15 - 16 - 17 افتتاح و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت های بهداشتی دانشگاه تهران برای دانشجویان جدیدالورود عنوان کرد: طبق برنامه‌های هرساله این دانشگاه طرح پایش سلامت دانشجویان نو ورود به مدت 10 روز از تاریخ 16 مهرماه سال جاری تا 26 مهرماه در باشگاه دانشجویان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

 به‌نژاد افزود: در این طرح دانشجویان پس از پذیرش، مورد معاینات مختلف پزشکی قرار می‌گیرند که از جمله این معاینات می‌توان به معاینات دندانپزشکی، بینایی سنجی، روان‌سنجی و تن سنجی (شامل کنترلBMI ، فشار خون، شاخص تناسب اندام) اشاره کرد.

وی در خصوص افزایش نرخ غذایی دانشجویی یادآور شد: در حال حاضر همان 10 درصدی که از سوی صندوق رفاه تعیین شده را عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/

طرح پایش سلامت دانشجویان نو ورود دانشگاه تهران از فردا آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار