حجت الاسلام ارزنده گفت: متاسفانه امروز افرادی که مدعی دروغین روحیه انقلابی اند برای تضمین دنیا و ریاست خود با هرکسی عکس می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام ارزنده ضمن گرامیدشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران از بدو تاسیس و حیات زمان ظهور امام زمان (عج) برگرفته از آموزه‌های کربلا بوده است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ یاران باوفایش بیان کرد: انقلابیونی که حرکت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یارانش را سرمشق خود قرار دادند آن‌ها افرادی قبلا انقلابی بوده و انشاالله با روحیه انقلابی عمر خود را سپری خواهند کرد.

امام جمعه الیگودرز اضافه کرد: مدعیان دروغین روحیه انقلابی برای تضمین دنیا و ریاست خود حاضرند با هرکسی عکس بگیرند، ولی بدانند که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی فقط بدلیل رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و جانفشانی شهدا این انقلاب است.

وی به یادداشت یک نویسنده ژاپنی در تحلیل دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یک نویسنده ژاپنی علت پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس را الگوبرداری از قیام امام حسین (ع) دانسته است چرا که در ان زمان جوانان در برابر ظلم وتجاوز از همه هستی خود گذشتند وردبرایر ظلم ایستادگی نمودند و شهدای مدافع حرم نیز ادامه دهنده همان شهدا و این روحیه انقلابی هستند.

حجت الاسلام ارزنده بیان کرد: اگر عشق وارادت ملت ایران به اباعبدالله الحسین (ع) نبود چگونه می‌توانستیم در مقابل هجمه دشمنان و مستکبران ایستادگی کنیم و آرزوی همه شهدای انقلاب این بود که جزء یاران امام حسین (ع) قرارگرفته و خوشحال این امام رئوف این بود که پس در آغوش این امام رئوف قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ د


رمز ماندگاری انقلاب اسلامی رشادت‌های شهدای این انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.