سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  چهارم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

لطفا گزارشی در مورد مراکز روانشناسی و نحوه بازرسی بر آنها که هزینه های زیادی هم دریافت می کنند ،تهیه کنید چون بعضی مراکز که رفتیم هر کدام روشی از خودشان در می آورند و بعد از دوره درمان هیچ پیشرفتی مشاهده نمی شود!@Rmk2940

 

7710...0935:چند روز از ماه مهر گذشته ولی هنوز حقوق بازنشستگان و کارمندان را پرداخت نکردند،چطور جوابگوی خانواده و هزینه های زندگی باشیم.

 

3330...0933: لطفا از اداره کار گزارشی تهیه نمایید که چرا شرکت ها قراردادهای کارگران را یک ماهه تمدید می کنند.با توجه به اینه کارگران بیش از ده سال سابقه کاری دارند

 

لطفا وضعیت پخش کتاب مدارس را پیگیری کنید با اینکه مجددا حاضر به پرداخت پول کتاب شده ایم ولی متاسفانه کتاب موجود نیست ،لطفا پیگیری کنید@rahmani85

 

در خصوص اعلام نتايج آزمون دستياري دندانپزشكي و يكسري مسائل حاشيه اي از طرف ٣٠٠ نفر از داوطلبين اين ازمون نياز به كمک براي پاره اي از شفاف سازي ها داريم.
@S_Azz

 

6578...0990:لطفا در مورد تبعات افزایش احتمالی بنزین برنامه تهیه کنید.چرا تسهیلات و اراده برای برقی کردن خودرو همگام با تکنولوژی روز جهان نمی کنند،ولی در عوض برای کاهش مصرف باز هم در این شرایط رکود و فشار اقتصادی زمزه های افزایش بنزین به گوش می رسد!

 

1713...0915:بیمه معلم در پرداخت اصل پول (بعد از انصراف از بیمه سرمایه گذاری ) شخص را کلافه و اذیت می کند، وای به روزی که بخواهد جریمه یا مبالغ چند ده میلیونی پرداخت کند!

 

4265...0937:پیگیری کنید چرا شرکت سایپا در تحویل محصولاتش اینقدر دیرکرد دارد؟ ما اسفند 95 پراید 132 ثبت نام کردیم که تحویلش مرداد 96 بود ولی امروز سوم مهر ،هنوز خبری نیست . در صورتی که الان همچنان ثبت نامی دارند.

 

7540...0911:در مورد لباس مدرسه یا روپوش دانش اموزان گزارش تهیه کنید که قیمت خیلی بالاست! هیچ بازرسی نمی شود، یه شلوار و پیراهن پسرانه 90000هزار تومان.

 

6068...0916:چرا در داروخانه ها شهرستان مسجدسلیمان بابت یک نسخه داروی از مردم ،حق فنی می گیرند در صورتی که گرفتن آن را ممنوع کرده اند،لطفا رسیدگی کنید.

 

1195...0916: لطفأ گزارشی از بیمارستان این شهرستان در خصوص کمبود دکتر متخصص و ازدیاد بیمار که از چهار شهرستان اطراف به شهرستان کهنوج مراجعه می کنند و بدون اینکه ویزیت شوند به محل سکونت باز می گردند، داشته باشید.

 

8024...0912:گزارشی از اجازه برداشت نکردن از سپرده های مردم در موسسه اعتباری ثامن رسیدگی و تهیه کنید،حتی سود سرمایه را هم پرداخت نمی کنند.

 

9264...0937:شهرک صنعتی بهارستان اصفهان حدود ده ساله تاسیس شده است ولیکن بلااستفاده رها و متروکه شده است و سیستم روشنایی آن شب و روز فعال می باشد،لطفا رسیدگی کنید.

 

4310...0914:گزارشی از بیمارستان 512 تختخوابی شهرستان خوی که نزدیک به 25 ساله نصف کاره مانده ،تهیه کنید.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
خدایا به دادمان برس..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
سایت خوبی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
به دانشگاه نیمه کاره صدرا تهران هم سر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
به دانشگاه نیمه کاره صدرا تهران هم سر بزنید
آخرین اخبار