رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت:همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام بیش از هزار گفتمان دینی در این شهرستان برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: همزمان با ماه محرم الحرام هزار گفتمان دینی ویژه در سطح مساجد شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌ها با حضور۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی برگزار می‌شود، افزود: سخنران این مراسم از مبلغان اعزامی بومی و غیر بومی بوده و به بیان مطالبی در خصوص این ماه و تبیین اهداف و قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین، فرقه‌های نو ظهور و پاسخ به شبهات دینی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بیان کرد: گفتمان‌های دینی و موضوعات آنها بر اساس نیاز روز افراد انتخاب می‌‌شود و حضور مردم و به‌ویژه جوانان می‌‌تواند باعث تداوم این جلسات باشد.

وی همچنین با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در همه زمینه ها بهترین الگو و اسوه برای بشریت است، یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر محور و اساس نهضت عاشورای حسینی است.

انتهای پیام/م

گفتمان‌های دینی و موضوعات آنها بر اساس نیاز روز افراد انتخاب می‌‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.