تجری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بررسی شکایت از سفارتخانه‌های خارجی در جلسه امروز کمیسیون اصل نود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود از بررسی شکایت از سفارتخانه‌های خارجی و محصولات تراریخته در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی شکایت از سفارتخانه‌های خارجی در جلسه امروز کمیسیون اصل نودفرهاد تجری نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: گزارشی درباره حادثه آ‌تش‌سوزی پتروشیمی بوعلی در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سال گذشته کمیسیون انرژی گزارشی را در این مورد در صحن علنی قرائت کرد، بر اساس ماده 49 آیین نامه بعد از قرائت گزارش‌های تخصصی در مجلس دستگاه‌های معترض می‌توانند شکایت خود را به کمیسیون اصل نود تقدیم کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود اظهار کرد: این کمیسیون هم گزارش کمیسیون مربوطه را به همراه شکایت دستگاه‌ها بررسی کرده و نتیجه را در صحن قرائت می‌کند.

تجری بیان کرد: قرار است اعضای کمیسیون اصل نود قبل از ارائه گزارش نهایی بازدیدی را از پتروشیمی بوعلی داشته باشند.

وی با اشاره به بررسی گزارش محصولات تراریخته در جلسه امروز این کمیسیون هم گفت: شاعری به عنوان نماینده کمیسیون کشاورزی و مرادی به عنوان عضو غیرثابت در جلسه امروز حضور داشتند و گزارش محصولات تراریخته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم قصرشیرین تصریح کرد: براساس قانون برنامه ششم توسعه ورود، تولید و عرضه محصولات تراریخته ممنوع است لذا قرار شد بررسی‌های مجددی بر روی دستگاه‌هایی که به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند انجام شود.

تجری بیان داشت: تعدادی شکایت هم درباره عملکرد سفارت‌خانه‌های خارجی در موضوع صدور ویزا داشتیم که آن هم مورد بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل نود با بیان این که شکایت‌هایی هم درباره شرایط فرودگاه‌های کشور داشته‌ایم، اظهار کرد: پیش از این کمیسیون اصل نود بازدیدی را از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد انجام داده بود اما قرار شد از فرودگاه‌هایی همچون امام خمینی(ره) و مهرآباد بازدیدی داشته باشد و در نهایت گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار