ابراهيمى :شك نكنيد در ليگ مى مانيم /نتيجه بايد به نفع ما تمام مى شد

بازيكن تيم فوتبال سپيد رود گفت :نتیجه عادلانه می‌توانست پیروزی دو بر یک ما مقابل استقلال باشد.

ابراهيمى :شك نكنيد در ليگ مى مانيم /نتيجه بايد به نفع ما تمام مى شدبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین ابراهیمی درباره بازى مقابل استقلال گفت: لطف خدا بود که من باز هم گلزنی کردم. با تلاش بازیکنان تیم گل می‌زند و من هم ضربه آخر را می زنم.

 او ادامه داد:به نظرم بازی خوب و جانداری را نظاره گر بوديم و متاسفانه اگر در نيمه اول يكى از توپ هايمان وارد دروازه مى شد به اين راحتى بازى را واگذار نمى كرديم . نتیجه عادلانه می‌توانست پیروزی دو بر یک ما مقابل استقلال باشد.

بازيكن سپيد رود در مورد وضعیت مالی تیمش هم گفت: شرایط تیم از نظر مالی خوب نیست و همه این را می‌دانند. استاندار و مسئولان می‌خواهند به تیم کمک کنند .سرمایه اصلی تیم هوادارانش است. از نظر شرایط مالی و امكانات تیم شانزدهم جدول هستیم و اگر وضعیت مالی خوب باشد شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.تقاضا دارم از مسئولان بيشتر به تيم كمك كنند و مطمئن باشند اين تيم حرف هاى زيادى براى گفتن دارد.

 او در مورد وضعيت چمن ورزشگاه گفت :ما خودمان هم دوست نداريم در اين چمن تمرين كنيم چرا كه دست و پاى بازيكنان درد مى گيرد.بهتر بود زمين چمن سردار جنگي طبيعى مى شد چرا كه شرايط بازى در اين زمين هم مناسب نيست.

ابراهيمى درباره وضعيت تيمش گفت :ما پس از انجام سه بازى كه متاسفانه بايد برنده مى شديم نتيجه را واگذار كرديم و روند خوبى را تا قبل از بازى با استقلال داشتيم و مقابل اين تيم حاكم زمين بوديم اما متاسفانه توپ هايمان وارد دروازه نشد .در ديدار مقابل استقلال شانس با ما يار نبود .شك نكنيد در ليگ برتر مى مانيم.

اظهارات ابراهیمی در مورد دیدار مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار