یک زوج گردشگر در سومین سفر توریستی خود در ازای گرفتن یک نقاشی از کودکان مناطق محروم، اقدام به ارائه لوازم‌التحریر به آنها می‌کنند.

ابراهیم حسینی گردشگر درباره سفر توریستی خود به مناطق محروم کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: من و همسرم، زهرا هوشمند در روز‌های منتهی به ماه مهر سال جاری تصمیم گرفتیم به سومین سفر بزرگ و توریستی خودمان برویم و به وسیله موتور به مناطق محروم شهر‌های زنجان، مرند و اردبیل سری بزنیم.

وی افزود: ما در قالب این طرح به مدارس محرومی که قبلا از طریق اینترنت پیدا کرده‌ایم و هماهنگی‌های لازم را با آن‌ها انجام داده‌ایم سری می‌زنیم و در ازای دریافت یک نقاشی از کودکان، لوازم‌التحریر را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم. ما این کار را می‌کنیم تا کودکان مناطق محروم علاوه بر برخورداری از لوازم‌التحریر متوجه شوند که باید در ازای دریافت وسایل مورد نیازشان هزینه‌ای بپردازند.

این گردشگر خاطرنشان کرد: تا به حال ۳۰۰ نقاشی از مدارس محروم استان زنجان جمع‌آوری کرده‌ایم و تصمیم بر آن است که این آثار را در قالب یک نمایشگاه به بازدید‌کنندگان استریت فود تهران ارائه کنیم و پول فروش آن‌ها را برای رفاه کودکان کار هزینه کنیم.


انتهای پیام/

سفر یک زوج گردشگر به مناطق محروم کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار