سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما در بازی امروز اجازه حمله به حریف را نداد و شرایط خوبی در این مسابقه از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی دایی شامگاه سه‌شنبه پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: امروز دو تیم بازی سختی را پیش‌رو داشتند و به نظرم بازیکنان ما در مجموع بهتر از ذوب‌آهن کار کردند. ما در نیمه نخست بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم و به تیر دروازه‌زدیم و به سینه دروازه‌بان زدیم و به نظرم فوتبال ما نشان داد که اجازه حمله به ذوب‌آهن را ندادیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در بازی‌های قبلی موقعیت‌های بسیاری داشت اما امروز موقعیت خاصی نداشت و بازیکنان ما امروز بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تیم ما به جز دقایق دریافت گل، شرایط خوبی داشت. 

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: در صحنه گل یک توپ شانسی توسط تبریزی و ربیع‌عطایا منجر به گل شد و به جز آن ده دقیقه، ما خوب بازی کرده و به ذوب‌آهن فشار آوردیم. تیم ما برای برد در این مسابقه به میدان آمده بود اما در دو بازی اخیر با بدشانسی، نتوانسته امتیازات خوبی کسب کند.

وی افزود: انتظار من از ذوب‌آهن بیشتر بود اما این تیم فقط رو به توپ‌های بلند برای سزار آورده و به جز آن کار خاصی انجام نداد. بازیکنان ما خوب کار کردند. باید این روند را ادامه دهیم و در کنار بازی خوب، امتیازات را نیز کسب کنیم.

دایی با بیان اینکه تیم ما بازیکنان خوبی دارد که امروز از ابتدا از آنها استفاده نکردیم، تصریح کرد: به نظر منض قلی‌زاده، رضاوند و عباس‌زاده در شرایط خوبی به زمین آمدند و به نظرم با تعویض‌های صورت گرفته، روند بازی به سود ما بود و بعد از گل، به دنبال گل برتری بودیم اما نتوانستیم این کار را صورت دهیم.

وی افزود: مطمئن باشید که جدول دستخوش تغییرات می‌شود و شما به آن نگاه نکنید. استقلال دومین پیروزی خود را به دست آورد و بدون شک پرسپولیس با قدرت در لیگ شرکت می‌کند و به نظرم ذوب‌آهن و سپاهان جزو مدعیان هستند و به نظرم این جدول تا چهار هفته دیگه دستخوش تغییرات زیادی می‌شود و مطمئنم جدول اینگونه نمی‌ماند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار