مطلب زیر توسط روابط عمومی بانک ملی در جواب گلایه یکی از کاربران بخش پیامک های باشگاه خبرنگاران ارسال شده است.

جوابیه بانک ملی در مورد پاسخگویی شماره بازرسی به مشتریان

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ طرح مشکل:چرا بانک ملی و مرکزی شماره بازرسی اعلام می کند ولی موقع تماس کسی پاسخگو نیست.

 

پاسخ روابط عمومی بانک ملی:عطف به مطب مندرج در آن خبرگزاری محترم مورخ 21/06/96 مبنی بر «چرا بانک ملی و مرکزی شماره بازرسی اعلام می کند ولی موقع تماس کسی پاسخگو نیست. توضیحات ذیل ابراز می گردد

در تمامی شعب بانک ملی تلفن واحد بازرسی اداره امور مطبوع در مکانی که در معرض دید تمامی مشتریان بوده نصب بوده و در بازرسی های نامحسوس شعب و حتی بازرسی های عمومی از جمله موارد رسیدگی و کنترل، نصب تلفن واحد رسیدگی به شکایات مشتریان می‌باشد.

لازم به ذکر است در رابطه با موضوع مورد اشاره تاکنون شکایتی به واحد رسیدگی واصل نگردیده است.

علی ایحال به جهت تأکید و رعایت موضوع و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ،مراتب از طریق سامانه کنترل سیستماتیک این مدیریت به تمامی ادارات امور شعب اعلام گردید.

  

شما می‌توانید با مراجعه به بخش پیامک های باشگاه خبرنگاران از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.