فرمانده انتظامی استان یزد گفت: گشت­ های پلیس باید عوامل نا امن کننده حوزه استحفاظی را شناسایی تا فرصت از مجرمان گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد در جمع معاونان، روسا و فرماندهان پلیس استان یزد با تاکید بر اینکه پیشگیری از جرایم باید در اولویت باشد گفت: چنانچه پیشگیری انتظامی و اجتماعی سرلوحه کارمان باشد آن وقت امنیت پایدار را شاهد خواهیم بود.

 سردارکاکاوندافزود: بحث کنترل جرایم، برقراری و ارتقاء امنیت و همچنین ارتقاء احساس امنیت نیاز به حضور موثر نیروهای انتظامی و امنیتی دارد که در این خصوص لازم است گشت های انتظامی، هدفمند عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: گشت­ های پلیس باید عوامل ناامن کننده حوزه استحفاظی را بشناسند و بر این اساس برنامه ریزی کرده تا فرصت از مجرمانی که قصد ناامن کردن جامعه را دارند گرفته شود.

رئیس پلیس استان یزد ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت بالای مشارکت مردمی گفت: یقینا آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص تبعات جرم، نتیجه بهتری را خواهد داشت.

سردار کاکاوند با بیان اینکه موضوع قرارگاه جهادی آموزش در دستور کار ویژه پلیس استان است ادامه داد: پلیس همواره نیازمند آموزش است و از آموزش های مستمر است که پلیس می تواند به مهارت کافی برسد و در ماموریت های خود نیز به موفقیت دست یابد.

وی افزود: هر چه به امر آموزش توجه داشته باشیم در ماموریت هایمان موفق تر خواهیم بود و مشکلات کمتری خواهیم داشت؛ زیرا آموزش با سلامت و بهداشت روانی کارکنان ارتباط تنگاتنگی دارد.

این مقام ارشد پلیس ضمن تاکید بر پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفتار مناسب و اخلاق حسنه با شهروندان اضافه کرد: ماموریت های پلیس، گسترده و پیچیده است و روز به روز پیچیده تر می شود لذا آگاه سازی و آموزش کارکنان پلیس در پیشگیری از مشکلات، مهم و ضروری است.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط ظاهری کارکنان از زحمات کارکنان پلیس این استان در برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ی

امنیت پایدار حاصل پیشگیری اجتماعی و انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.