یاوری درباره بازی با تیم بسکتبال قزاقستان گفت: داور کاملاً یک جانبه سوت زد و منجر به شکست ما شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه بسکتبال پتروشیمی در گفت و گو با رادیو  در ارتباط با سطح رقابتهای نمایندگان باشگاه های آسیا اظهار داشت: تمام تیم هایی که تا این مرحله بالا آمده اند، سطح فنی بسیار بالایی دارند و مصاف با آنها بسیار سخت خواهد بود.

یاوری به شکست تیم پتروشیمی برابر قزاقستان اشاره کرد و گفت: باختی که برابر قزاقستان دریافت کردیم، یک اتفاق نبود، بلکه گرفتار نا داوری شدیم و اعتراضمان هم به جایی نرسید. این داور کاملاً یک جانبه سوت زد و از خطاهایی که به روی بازیکنان ما صورت گرفت، به راحتی گذشت و چند خطای ناعادلانه از ما گرفت. مخصوصاً خطای چند ثانیه آخر منجر به شکست ما شد. تیم ما پس از این بازی تصمیم گرفت که قوی تر عمل کند. در ادامه هم این روند را حفظ خواهیم کرد. امیدوارم که دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.

او در پاسخ به این سوال که به چه علت آرون گرامی پور در زمین بازی حضور نداشت، بیان کرد: آرون دو تابعیتی است. اما پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی ایرانی دارد. با توجه به اینکه این بازیکن در دوران نوجوانی در تیم ملی بریتانیا بازی کرده است، مدارکی درخواست شد که مشخص کند آرون قبل از 16 سالگی وارد ایران شده است. مدارک هم ارسال شد اما در نهایت با بازی او موافقت نشد. به نظر می رسد که این جواب قانونی نباشد. بعدها مسئله را پیگیری می کنیم. در آسیا قدرت دست یک نفر است و هر تصمیمی که بخواهد، می گیرد که این بسیار جای تأسف دارد. 

 

 

انتهای پیام/

 

اظهارات یاوری درباره تیم بسکتبال پتروشیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار