معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: روند پرداخت تسهیلات خود اشتغالی توسط بانک های عامل به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان تسریع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات کمیته امداد و بهزیستی استان گفت: در معرفی افراد باید توانمندی های فردی و اثرگذاری آن در حوزه اشتغال بررسی و هم چنین بر روند وصول پرداختی ها و بازگشت سرمایه به بانک ها با هدف افزایش چرخش منابع مالی نظارت شود.

وی افزود: در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان از محل تبصره 16 باید توزیع جغرافیایی مناسبی دیده شود و پرداخت تسهیلات برای بانک ها در این تبصره محدود به دیگر تکالیف بانک ها نباشد.

دلپسند تصریح کرد: امسال سهم کمیته امداد استان در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی 36 میلیارد تومان و سهم بهزیستی بیش از 14میلیارد تومان است.

 وی با بیان این که تمامی بانک ها باید تا پایان مهر ماه حداقل 50 درصد از سهم خود را پرداخت و این دستور را به تمامی شعب خود در شهرستان ها ابلاغ کنند،اظهار کرد: کمیته امداد و بهزیستی باید نسبت به جذب سهم باقی مانده استان در سال گذشته هم به عنوان طلب مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

پرداخت تسهیلات خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.