هزینه هزار میلیارد تومانی برای توسعه راه های شمال

هزار میلیارد تومان پارسال برای توسعه راه های شمال کشور هزینه شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی جاده ساری تاکام گفت: این میزان اعتبار معادل بیست درصد اعتبارات راهسازی کشور است.

وی افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان برای آزاد راه تهران شمال، ۱۲۰ میلیارد توان برای ساخت و تعریض ۲۰ کیلومتر جاده هراز و ۱۲۰ میلیارد تومان هم برای توسعه راه‌ های استان گیلان هزینه شد.

خادمی با بیان اینکه جاده سوادکوه تا پایان امسال تعریض می‌شود، گفت: ۵ کیلومتر از مسیر جاده سوادکوه به دلیل داشتن معارضان ملکی هنوز تعریض نشده است که با تامین ۳۵ میلیارد تومانی خریداری زمین، تعریض این محور ارتباطی با پایتخت امسال به پایان می‌ رسد.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل افزود: برای تعریض جاده هراز نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که پیش بینی می‌شود عملیات تعریض این محور نیز تا دو سال دیگر به پایان برسد.

وی به تعریض جاده ساری تاکام به عنوان جاده انتهایی کریدور شمال جنوب اشاره کرد و گفت: پیمانکار مرحله دوم این طرح هفته‌ی پیش معرفی شد که با تامین اعتبار به زودی تعریض این جاده ۲۲ کیلومتری از سر گرفته می‌شود.

 

انتهای پیام/ م

اعتبار هزار میلیارد تومانی پارسال برای راه های شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار