عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: شورای عالی اصلاح طلبان با تغییر در اعضا، ساختار خود را تا انتخابات 98 حفظ می‌کند.

در انتخابات 98 ائتلاف قوی‌تری بین اصلاح طلبان و اصول‌گرایان خواهد بودعبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در انتخابات 98 ائتلاف گسترده‌تری بین اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل شکل خواهد گرفت، گفت: احزاب و جریانات سیاسی که عاقلانه و معتدل می‌اندیشند تأثیرات مدنی و حکومتی این ائتلاف فراگیر را دیدند و چون منافع ملی را در منافع حزبی‌شان در اولویت قرار می‌دهند حتما در انتخابات 98 ائتلاف قوی‌تری تشکیل خواهد شد.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان تصریح کرد:‌ روند شکل گیری ائتلاف بین اصلاح طلبان و اصولگرایان از سال 92 تا 96 سیر صعودی داشته است. علت آن این است که جریان عقل‌گراها در کشور از 92 به بعد به یکدیگر نزدیک‌تر شده‌اند و بر سر منافع ملی کشور به یک جمع بندی واحدی رسیده‌اند.

ناصری درباره هرگونه تصمیم‌گیری درمورد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: تصمیمات در مورد ترکیب آن و افزایش نیروهای شورا توسط شورای مشورتی انجام می‌شود ولی قرار بر این است که شورای عالی سیاستگذاری با تغییراتی که از نظر اعضای حقیقی و حقوقی آن انجام می‌شود ساختار خود را تا انتخابات 98 حفظ کند.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با بیان اینکه تغییرات از حیث آسیب شناسی و نیروی انسانی خواهد بود، اظهار کرد: تاکنون صحبتی درباره انحلال شورا نشده است و هرگونه تصمیم گیری هم منوط به شورای مشورتی به عنوان نهاد بالادستی است.

ناصری تصریح کرد: نگاه ما به شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مانند مجلس شورای اسلامی نیست که یک نماینده با دو میلیون رأی و یک نماینده با هشت هزار رأی، هر دو یک رأی داشته باشند.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در پایان خاطرنشان کرد: حضور شخصیت‌های حقیقی، ملی و افراد کاریزماتیک که موثر هستند، بازنگری و افزایش پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

تغییر اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار