مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: حجم معاملات در بورس استان با کاهش 38 درصدی امسال نسبت به سال گذشته مواجه است .

کاهش 38 درصدی حجم معاملات بورسی در آذربایجان غربی  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، وحید جوادی مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی در خصوص ارزش  معاملات بورس آذربایجان غربی افزود : ارزش کل معاملات انجام شده در 6 ماهه امسال بیش از یک هزار و 206 میلیارد ریال برآورد شده است که نسبت به سال گذشته با کاهش 38 درصدی مواجه است.

وی با اعلام اینکه در نیمه نخست سال جاری 13 کارگزار از 17 ایستگاه معاملاتی، خرید و فروش شرکتهای بورسی و فرابورسی را در تالار بورس استان انجام داده اند خاطر نشان کرد: طی این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش با بیش از 244 میلیارد ریال معامله در 6 ماهه سال جاری توانست 18.5 درصد از ارزش کل معاملات را به دست آورد.

جوادی ادامه داد: طی این مدت اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسید (96.07.24) بیشترین محبوبیت را بین معامله کنندگان بورس منطقه ای داشته است و با بیش از 13 میلیسارد ریال معامله ، 11 درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه 663 کد معاملاتی جدید در نیمه نخست سال جاری در بورس منطقه ای استان صادر شده است، گفت: شاخص کل بازار با 86 واحد افزایش در مقایسه با 6 ماهه دوم سال گذشته به 85 هزار و 831 واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با 82 واحد افزایش به رقم 957 واحد رسیده است.


انتهای پیام/ع


کاهش معاملات امسال بورس در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.