وزیر کار در جمع کارگران آذرآب اراک گفت: باید مسیری را در دولت طی کنیم که کارگران در محل کار امنیت داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع کارگران آذرآب اراک گفت: ما در دولت باید با این با سخت کوشی و عقلانیت مسیری را پیش برویم که کارگران درمحل کار امنیت داشته باشند و کارگران بالقوه‌ای که در نوبت ورود به کارخانه‌ها هستند ورودشان به کار سرعت بیشتری پیدا کند.

باید مسیری را در دولت طی کنیم که کارگران در محل کار امنیت داشته باشند

ربیعی با اشاره به وضعیت کارگران آذرآب اافزود: چند ماه پیش در استان بودم و صنعت را بازدید کردم وامروز مقدر بود که در این شرایط خدمت شما باشم، اما دوست داشتم در شرایط بسیار بهتری در خدمت شما باشم.

وی اضافه کرد: برای ما کارخانه فقط جایی نیست که ۸ تا ۱۲ ساعت با ابزار تولید سروکار داشته باشیم بلکه کارخانه محلی است که متصل به وضعیت زندگی خانواده‌ها است و رابطه کارخانه با خانه رابطه دوری نیست و ما با غم خانه به کارخانه می‌رویم، ولی نباید با نگرانی کارخانه به خانه بازگردیم.

وزیرکار ادامه داد: اعتقاد من این است که کارخانه باید محل امنیت روانی و فکری باشد و اگر حتی ده برابر مسائل مادی ما در کارخانه حل شود، اما کارخانه ارامش نداشته باشد برای کارگر سخت و دشوار است.

وی تصریح کرد: من تجربه کار زیر سقف کارخانه و کار موقت را دارم و این حسی که کارخانه نسبت به امنیت شغلی انتقال می‌دهد با حسی که کارگران به طور موقت در جایی کار می‌کنندو ناامنی دارند فرق می‌کندو امنیت شغلی آن‌ها نیاز به تلاش بیشتری از سوی ما دارد.
انتهای پیام /ج


وزیر کار در جمع کارگران آذرآب اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.