مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

سخت شدن بهره‌برداری از ۸۰۰ هزار هکتار اراضی لرستان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از یکپارچه‌سازی اراضی لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی خادمی گفت: در استان حدود ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی وجود دارد که متأسفانه در اکثر مناطق به خصوص اراضی آبی، قطعات به حدی کوچک و پراکنده شده‌اند که بهره‌برداری از آن‌ها بسیار سخت و با حداقل بهره‌برداری انجام می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: طی سال‌های گذشته با پیگیری‌های مدیران و کارشناسان در حدود ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان‌های مختلف استان یکپارچه‌سازی شده‎اند. این کار موجب رضایتمندی بهره‌برداران شده است. طی یک ماه گذشته در راستای طرح تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی اقدامات خوبی در استان انجام شده که می‌توان به آموزش ۵۰ نفر از کارشناسان ستادی و شهرستانی جهت ارتقا سطح آگاهی‌های لازم در این باره اشاره کرد.

خادمی در ادامه افزود: می‎توان به عقد قرارداد با مرکز تحقیقات برای انجام یک طرح پژوهشی جهت دستیابی به علل و مشکلات فراروی یکپارچه‌سازی اشاره کرد. همچنین کارگروه تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی نیز با عضویت سایر ادارات و سازمان‌های مرتبط با موضوع یکپارچه‌سازی در لرستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ د

بهره‌برداری از ۸۰۰ هزار هکتار اراضی لرستان سخت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.