جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و با همکاری انجمن داستان کرمان، برگزار می شود.

صدور فراخوان جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدی محبی کرمانی، رئیس انجمن داستان کرمان گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم و به منظور انتقال میراث ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و مستندسازی رشادت های دلاورمردان، زنان و مردان ایران اسلامی، جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس برگزار می شود.


وی افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی و آزاد بر پا خواهد شد، که بخش اصلی داستان کوتاه با موضوع شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرممی باشد و بخش آزاد داستان کوتاه با موضوع آزاد را شامل می شود.


محبی تصریح کرد برای شرکت در این جشنواره هر شرکت کننده می تواند در بخش ویژه و آزاد، دو اثر ارسال کند وتعداد کلمات هر داستان از 3 هزار کلمه بیشتر نباشد و داستان های ارسالی در کتابی چاپ نشده و در سایر جشنواره ها مقامی به دست نیاورده باشند.


وی همچنین در خصوص شیوه ارسال آثار گفت: آثار باید در قالب فایل word و به نشانی پست الکترونیک انجمن داستان کرمان anjoman.dastan.kerman@gmail.com ارسال شود.


رئیس انجمن داستان کرمان گفت: آخرین مهلت ارسال برای شرکت در این جشنواره ١٥ اردیبهشت ١٣٩٧ و معرفی آثار برگزیده، سوم خرداد ٩٧ و همزمان با سالروز فتح خرمشهر خواهد بود.


گفتنی است: آثار برگزیده جشنواره در قالب یک مجموعه مستقل داستان به چاپ می رسد.


انتهای پیام/س

 

فراخوان جشنواره دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار