مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرسان شمالی گفت : تاکنون شش هزار دانش آموخته در سامانه کارورزی استان حراسان شمالی ثبت نام کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، مجتبی نجفی مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرسان شمالی با بیان این که از این تعداد چهار هزار نفر از شرایط لازم برخوردار هستند،گفت: سهمیه خراسان شمالی در این طرح، به کارگیری دو هزار و 565 دانش آموخته بیکار در قالب طرح کارورزی است.

وی افزود: تاکنون 200شرکت و واحد تولیدی خواستار به کارگیری نیروهای فارغ التحصیل بیکار شدند.

نجفی با اشاره به این که 60 فارغ التحصیل در واحدها به کار گرفته می شوند،گفت: این افراد که چهار تا شش ماه به صورت کارورز در واحد و شرکت های نیازمند به نیرو به کارگیری شدند با توجه به مدرک تحصیلی ماهانه 270 تا 350 هزار تومان دریافت می‌ کنند.

وی گفت: دولت این نیروها را بیمه مسئولیت مدنی و ناشی از کار می‌ کند و در صورتی که افراد پس از شش ماه دوره کارورزی در آن واحد جذب شوند کارفرما از پرداخت دو سال سهم حق بیمه خود معاف است.

گفتنی است:شرکت ها، واحدهای تولیدی و همچنین فارغ التحصیلان می توانند برای نام نویسی، به نشانی اینترنتی www.carvarzi.mcts.gov.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط

به کارگیری دو هزار و565  دانش آموخته بیکار در طرح کارورزی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.