دو بازیکن مازندرانی در فهرست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی فوتبال نوجوانان هند قرار گرفتند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی هند، فهرست نهایی این تیم را برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان اعلام کرد که در این فهرست نام امیرحسین اسماعیل زاده و اللهیار صیادمنش مدافع و مهاجم مازندرانی به چشم می‌خورد. مازندران در کادرفنی هم دو نماینده دارد. کیانوش رحمتی مربی است و رضا حاج اسبویی مربی دروازه بان هاست.

 

اسماعیل زاده و صیادمنش با بازی‌های خوب و تاثیرگذار و گلزنی در دور مقدماتی نقش اساسی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی داشتند.



تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر ۱۷ سال، از ۴ تا ۱۰ مهر برای برگزاری دو بازی دوستانه مقابل مکزیک و فرانسه در پیش از اعزام به جام جهانی هند در اسپانیا اردو می‌زند. شاگردان چمنیان فردا در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اسپانیا از ساعت ۱۸ در ماربلا فوتبال سنتر به مصاف مکزیک می‌روند. ملی پوشان ایران در این بازی یکدست سفید پوش می‌پوشند. ملی پوشان نوجوان بعد از انجام این دو بازی، برای برگزاری رقابت‌های خود در جام جهانی به هند می‌روند.

 

علی غلام زاده، مبین عشایر، طا‌ها شریعتی، امیر حسین اسماعیل زاده، مجید نصیری، احمد رضا جلالی، سبحان خاقانی، علی داوران، علیرضا کوشکی، محمد شریفی، محمد مهدی سرداری، علی ستاوی، محمد غبیشاوی، وحید نامداری، امیر جانی پور، امیر حسین خدامرادی، محمد قادری، یونس دلفی، اللهیار صیاد منش، امیر حسین حسین زاده و سعید کریمی لیشتر، ۲۱ بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی نوجوانان هند خواهند بود.

 

مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان از تاریخ ۱۴ مهر تا ۶ آبان سال جاری در هند برگزار می‌شود و تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در گروه سوم مسابقات به دیدار تیم‌های گینه، آلمان و کاستاریکا می‌رود.


انتهای پیام/ع

 

دو مازندرانی در جام جهانی فوتبال نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار