به مناسبت هفته دفاع مقدس چند طرح در سپاه ناحیه رزن به بهره‌برداری رسید.

چند طرح در سپاه ناحیه رزن افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ساختمان اداری سالن ورزشی 9 دی رزن با 115 متر مربع مساحت و 60 میلیون تومان اعتبار یکی از پروژه‌هایی بود که افتتاح شد.

پایگاه مقاومت روستای تخت در50 متر مربع و با 19 میلیون تومان، پایگاه مقاومت روستای ملابداغ در 65 متر مربع و با 28 میلیون تومان، افتتاح المان شهدای گمنام شهر دمق در پارک شهدای گمنام این شهر با 120 میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود.

ابوالفضل برات‌زاده فرمانده سپاه ناحیه رزن در افتتاح این پروژه‌ها با بیان اینکه وجود پایگاه‌های مقاومت در روستاها فرصت مناسبی برای ایجاد پایگاه فرهنگی  خواهد بود گفت: امروز پایگاهای مقاومت می‌توانند در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن باشند.

 وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت می‌تواند در بالابردن سطح بصیرت جامعه موثر باشد، گفت: مهمترین دلیلی که باعث موفقیت یک پایگاه در یک روستا یا شهر می‌شود این است که مسئول پایگاه با تمام قشرها ارتباط مناسب داشته باشد و از ظرفیت همه اقشار جامعه استفاده کند.

 فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر دمق اظهار کرد: روند ساخت یادمان شهدای گمنام دمق با اعتبار 90 میلیون تومان از 20 فروردین سال جاری آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این یادمان در پارک شهدای دمق واقع شده است که 12 ضلعی و دارای 100 مترمربع مساحت است.

انتهای پیام/ص.ف

افتتاح طرح های سپاه در هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.