مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان با حضور ۹ کشور مسابقات بین‌المللی اسکی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل در جلسه مشترک برگزاری مسابقات کاپ آزاد اسکی بین‌المللی در اردبیل اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان  با حضور 9 کشور مسابقات اسکی بین‌المللی در اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و هدفمند هستیم.

وی افزود: داشتن یک برنامه اساسی و مهم در ارتباط با توسعه و پیشرفت ورزش استان امری لازم و ضروری است که در این زمینه تمامی مسئولان ورزشی باید با اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با تحقق جایگاه واقعی ورزشی استان دست یابیم و مشکلات و موانع موجود زیرساخت‌های ورزشی را به حداقل برسانیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: هیئت اسکی استان اردبیل خوشبختانه شایستگی خود را روز به روز در ارتباط با توسعه رشته‌های ورزشی نشان می‌دهد و مشخص است که روزهای خوبی را برای ورزش استان و رشته‌های مختلف در پیش رو داریم و می‌توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

بهتاج بیان کرد: طی جلسات برگزار شده برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود در پیست آلوارس اقدامات لازم مبنای کار قرار گرفت و میزبانی مسابقات اسکی به شهرستان سرعین واگذار شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته از روز نخست دی ماه شاهد برگزاری اردوهای تیمی و مسابقات هفته به هفته پیست آلوارس خواهیم بود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه استان اردبیل در بخش ورزشی باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود چرا که این استان این ظرفیت را دارد که مسابقات بین‌المللی و ملی در این منطقه برگزار شود و این موضوع در مسابقات قبلی که برگزار شده بود به عینه مشاهده شد.

 

انتهای پیام/ح

مسابقات اسکی بین المللی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.