رئيس رسانه ملي در ديدار جانبازان آسايشگاه امام خميني(ره)با بيان اينكه جانبازان ازسرمايه هاي نظام هستند،گفت:بايد زمينه اي ايجاد شود تا از تجربيات جانبازان در بخش‌هاي مختلف استفاده شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما، علی عسكری در آخرين روزهاي هفته دفاع مقدس در ديدار با جانبازان مستقر در آسايشگاه امام خميني (ره) ضمن تجليل از مقام ارزشمند جانبازان هشت سال دفاع مقدس و قدرداني از زحمات خالصانه كاركنان زحمتكش آسايشگاه، گفت: مردم و نظام ما همواره قدردان كساني هستند كه براي آسايش و آرامش كشور از جان خود گذشتند و سختي‌هاي ايثارگري و جانبازي را به جان خريدند.

وي افزود: معتقد هستم كه هيچ كسي و هيچ كاري نمي تواند ذره اي از سختي هايي را كه شما تحمل مي‌كنيد جبران كند و اساسا ظرفيت جبران آن در اين دنيا وجود ندارد، چرا كه شما با خداوند معامله كرديد و اجر و پاداشتان نيز در درگاه خداوند محفوظ است.

رئيس رسانه ملي با تاكيد بر ضرورت پاسداشت رشادت‌هاي جانبازان و ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس تصريح كرد: نسل امروز بيش از هر زماني نيازمند شناخت عميق اين رشادت ها و از خود گذشتگي هاست و صداوسيما توليد برنامه‌هاي متنوع در خصوص زندگي جانبازان را از اولويت‌هاي خود مي داند.

دكتر عسكري با اشاره به اينكه جانبازان و ايثارگران از سرمايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران هستند اظهار كرد: بايد زمينه اي ايجاد شود تا از تجربيات جانبازان در بخش‌هاي مختلف استفاده شود و رسانه ملي آمادگي دارد تا ضمن معرفي جانبازان متخصص و كارآفرين، زمينه انتقال تجربيات آنان را فراهم سازد.

بر اساس اين گزارش، در اين ديدار تني چند از جانبازان آسايشگاه امام خميني(ره)، در فضايي صميمي، نكاتي را در خصوص مسايل جانبازان و ضرورت توجه رسانه به اين مسايل مطرح كردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
جانبازان از وجود خود گذشتند تا ایران را برای همیشه بیمه کنند نه برای یک روز یا یک هفته پس بر دولت مردان واجب است که همواره به یاد جانبازان و خانواده شهدا باشند نه یک روز و یک هفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۶
یا ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم ادرکنی
آخرین اخبار