فرمانده انتظامی بابل از دستگیری ۶ سارق ادوات کشاورزی با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ سید محسن جعفری گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر ادوات کشاورزی از مزارع کشاورزی زرگر شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی زرگر شهر با انجام تحقیقات پلیسی و تقویت گشت‌های انتظامی ۶ سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.


سرهنگ جعفری گفت: با هماهنگی مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل پمپ آب، موتوربرق، سیم برق و سایر تجهیزات مربوط به کشاورزان از مخفیگاه این افراد کشف شد.


فرمانده انتظامی بابل ارزش ریالی اموال سرقتی کشف شده از متهمان را بیش از ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: متهمان دربازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت ادوات کشاورزی در این شهرستان اعتراف کردند.


جعفری از توقیف ۲ دستگاه خودروی پراید حامل اموال سرقتی توسط متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


وی از کشاورزان خواست با توجه به پایان فصل کشت نسبت به جمع آوری ادوات و تجهیزات کشاورزی خود در مزارع خود اقدام کرده و در صورت لزوم ضمن سرکشی مداوم حتما محل نگهداری ملزومات کشاورزی خود را به وسایل ایمنی مناسب مجهز کنند.


انتهای پیام/ع


دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار