فرماندار گچساران گفت: ملت ایران تا پای جان از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، معاون عمرانی استانداری و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد با تسلیت ایام ماه محرم،گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس هستیم.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: بر همه ما رعایت تقوا و معروف واجب است و باید از منکرات دوری کرده و مردم را ترویج معروف‌ها دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه هر کدام از ما وظیفه داریم اگر اصل فروع دین را که امر به معروف و نهی از منکر است رعایت کنیم،افزود: هر یک از ادارات با توجه به قانون و دستورالعملی که بر عهده دارند این اصل را انجام دهند.

رحیمی در ادامه با اشاره به تشییع پیکر سردار مدافع حرم شهید محسن حججی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب عنوان کرد: ایران اسلامی یک بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که همیشه پشت رهبری، ولایت فقیه و انقلاب خود تا پای جان ایستاده است و حاضر نیستیم ذره‌ای از خاک میهن و ارزشی که دین مبین اسلام قرار داده بگذریم.

وی با اشاره به بازگشایی فصل مدارس اظهار کرد: فصل بازگشایی مدارس را به دانش‌آموزان و معلمان تبریک می‌گویم، ضمن اینکه نظام آموزشی و فرهنگی باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

فرماندار گچساران در ادامه به روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود:مراسم روز عاشورای حسینی همانند سال‌های گذشته در گلزار شهدای گچساران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی و اداری در بهتر برگزار شدن این مراسم موظف به همکاری با ادارات مربوطه برای برگزاری عاشورای حسینی هستند، خاطرنشان کرد: تمام ادارات دولتی ملزم به قرار دادن امکانات و وسایل برای برگزاری عاشورای حسینی هستند.

رحیمی در ادامه به برگزاری اربعین حسینی و برپایی موکب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در معبر زائرانی که به کربلای معلی اعزام می‌شود تا کنون دو موکب برای برپایی و پذیرایی از زائران حسینی در این شهر برپا خواهد شد.

انتهای پیام/غ

برپایی دوموکب در اربعین حسینی در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.