مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار گفت: نظارت بهداشتی بر دام های قربانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بصورت ویژه توسط شبکه دامپزشکی انجام می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هادی اسکندری مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء ( ع ) گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بازرسان بهداشتی این شبکه از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۱ شب نظارت بهداشتی و شرعی بر دامهای قربانی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تأمین بهداشت عمومی را بصورت ویژه انجام می دهند.

اسکندری افزود: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری محترم بیجار کشتارگاه دام این شهرستان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ساعات مذکور آماده ارائه خدمات بصورت رایگان می باشد.

وی گفت: توصیه می شود همشهریان عزیز به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام، دامهای قربانی خود را در کشتارگاه دام بیجار و تحت نظارت بازرسین بهداشتی و شرعی ذبح نمایند.

در پایان هادی اسکندری گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی کشیک شبکه دامپزشکی شهرستان انار از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۱ شب بصورت اکیپ های ثابت و سیار در شبکه، کشتارگاه و سطح شهر مستقر می باشند. این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی بر دامهای قربانی با شماره تلفن 38223991می باشد.


انتهای پیام/ی

ذبح اسلامی در روزهای تاسوعا و عاشورا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.