صفحه رئیس جمهور در اینستاگرام متنی و تصویری از وی به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) منتشر کرد.

پست اینستاگرامی رئیس جمهور در ایام عزاداری امام حسین (ع)به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دهه اول ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر به روزهای پایانی خون نزدیک می شود، روزهای که حزن و اندوه بیشتری در دل خود جای داده و عاشقان و دلسوختگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خود را برای برگزاری مراسم سوگواری جانانه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده می کنند.

هر فردی که ارادات به خاندان آل عبا و شهدای کربلا دارد در این روزها احساسی خاص را با خود دنبال می کند، شبکه های اجتماعی در دنیا امروز نیز بستری برای به اشتراک گذاری این احساسات و دلنوشته ها هستند.

پیش از آغاز ماه محرم شبکه های اجتماعی مملو از پیام هایی بود که نشان می داد مردم آماده اقامه عزا در ماه محرم هستند، از مردم و هنرمندان و ورزشکاران تا سیاست مداران عکس ها و متونی را در خصوص این ایام با دیگران به اشتراک گذاشتند.

صفحه رسمی رئیس جمهور در اینستاگرام نیز به مناسبت این ایام پیامی را منتشر کرد و نوشت: " زمانی که لشکر حر مقابل کاروان امام حسین (ع) قرار گرفت و مانع از این شد که امام حسین راهی غیر از راه کوفه را برگزیند، زهیر به امام پیشنهاد کرد که اگر کار ما با این‌ها به جنگ کشیده می‌شود، امروز جنگ را شروع کنیم، چرا که تعداد آن‌ها کمتر و احتمال پیروزی و موفقیت ما خیلی بیشتر است تا اینکه صبر کنیم و لشکریان فراوان دیگری از راه برسند. ‌امام حسین(ع) فرمود "زهیر، من کسی نیستم که آغازگر جنگ باشم". ‌امام حسین نه تنها مظهر ایستادگی، شجاعت و ایثار بلکه امام صلح و فتوت هم بود".

پست اینستاگرامی رئیس جمهور در ایام عزاداری امام حسین (ع)

انتهای پیام/

پُست اینستاگرام صفحه رئیس جمهور به مناسبت ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
دمت گرم رییس جمهور عزیز
آخرین اخبار