مدافعان خاله خرسه،اگ. همین خرس یکی از اعضای خانوادتونو میگرفت تو اون فشار و شوک عصبی راهی جز فراری دادن خرس نهایت کشتنش نیست .تو این قضایا استسنا باید قاعل شد،جان انسان در اولویت چون اشرف مخلوقات ارجهیت داره،محیطبان دوستت دا یم.
باسلام.
بانظرمن خرس یک حیوان وحشی ودرنده هست .اگه منم جای اون هم بودم خرسو میکشتم چون جان یک انسان مهمتره تایک حیوان از مسئولان خواهش میکنم بیشتر به داده مردم خومون برسید تا حیوان.من سئوالم ازمسئولین اینه جون من مهمه یا این حیوان.لطفا پاسخ دهید.......
اقا یا خانوم محترم شما شخصیت ندارید جون انسان یا حیوان هیچ فرقی نداره چون هردو آفریده خدا هستن چون ما اشرف مخلوباتیم یعنی در اولویتم این چه طرز فکر مسخرهای که ما داریم ما انسان ها انقدر گاه هستیم که نمی گیم ما وارد هریم اون حیوان شدیم تازه طرف ادم ها رو هم میگیریم که وارد قلم رو خرس شده اند خجالت دارم تا وقتی ما برای شکار حیوان ها دست بر نداریم همین میشه امدوارم هرکسی که حیوان ها رو ازیت یا می کشه توسط حیوان های دیگر خورده بشه
خیبر
۱۶:۳۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
جان انسان مهم تر از حیوانات وحشی هست. به نظرم باید محیط بانان به جای کشتن خرس از تجهیزات بیهوشی. مثل اسلحه بی هوشی استفاده کنن. متاسفانه همون تجهیزاتم در اختیار ندارن. و چاره ای جز کشتن خرس نداشتن.
اگه یک انسان مییره یک خانواده داغ دار و بی سر پرست میشه. ولی اگه یک خرس کشته شده چیزی خاصی نشده چند وقت دیگه یکی عین همون حیوان به دنیا میاد.
منم گرگانی هستم،واقعا متاسف واقعا متاسفم ینی این ا ح م ق ها راهی دیگه بلد نبودند که اون حیونی رو با تیر از پا در بیارن،بخدا که اونا حیون تر بودند از این حیونه بیچاره که بنا به غریزش حمله میکنه،..متاسفم واقعن متاسفم درد اوره ،،یه عده ادمه نفهم و حیون تر از اون حیون،خاهش میکنم کامنتمو انتشار بدین
همه دوستان درست میگین، واقعاً ممنون
ولی ما ایرانیان نه بی غیرتیم، نه بی ارزه..
فقط مسئولان ما اگه هرکسیرو سر کارش بزارن، هم بیکاری کمتر میشه ،هم اون متخصص میدونه که باید بجای چوب چماق و صلاح جنگی، آخه صلاح جنگی چرا!!!؟
چرا دروغ می گی؟؟؟در کانادا بارها خرس به مردم حمله کرده و ادم کشته و مردم هم خرسهایی که بهشون حمله کردن رو کشتن..نمونش خرس گریزیلی که در یوکان کانادا یک مادر و دختر ۱۰ ماهه رو کشت..شوهر این خانم خرس رو نزدیک کابین محل کمپشون می بینه و میکشتش و بعد که نزدیک میشه میبینه خرس قبلا دختر و همسرش رو کشته..
جون انسان در این صحنه بالاتر از حیوان بوده
در خبر هم اومده مسولان محیط زیست خرس رو از پای دراوردند
دقت کنید " مسولان محیط زیست "
خوب مسئول محیط زیست که کارش حفاظت از حیواناته آزار نداره که
قطعا امکانات کافی یا در اختیارشون نبوده یا همراهشون نبوده
منظور از امکانات کافی همون تفنگ بیهوشی هست
پس نمیشه اونارو هم مقصر دونست
یعینی خاک بر سرتون با این حقوقی که از بیت المال میگیرید و هیچی نمیدونید از طرز رفتار با حیوانات و ادعای اینو دارید که حفاظت محیط زیست هستید...شما نابودگر محیط زیست هستید نه حمایت محیط زیست...
تاسف ترین کلیپی بود که دیدمم..اینقدر احمقانهه..یعنی واقعا متاسفم...یعنی این حقوقی رو که میگیرید حرامتون بشه...بازم متاسفم.
به شرطی که برای گرفتن خرس تله نزاشته باشن خوبه خرسم برای ادم ها تله بزاره اونا رو اسیر کنه حیف که نمیشه چون ترس عقل نداره
رضا
۱۷:۴۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
درفیلم ابتدا مشخص است که تعداد زیادی آدم قصد گرفتن خرس قهوه ای را دارند بیچاره خرس باید با این همه آدم که محاصره اش کرده اند چه عکس العملی انجام دهد طبیعتا باید به اونها حمله کند غیر از این است ؟
اسم اينكارو چي ميگذاريد آيا پيامبر فرموده شاخه درخت را نشكنيد اف برشما اف برشما اميدوارم ناله بچه ات را بشنوي بي دين و بي مذهب نتوستي مهارش كني اونكه داشت فرارميكرد شرم برتوباد
خیلی جالبه خرس اومده نزدیک روستا عوامل محیط زیست رفتن برای گرفتن خرس. خوب خرسم به طور طبیعی و زاتی برای دفاع از خودش حمله میکنه و بجای اینکه مانند تمام دنیا از ابزارهایهای خاص خودش برای گرفتن خرس استفاده کنن اوفتادن دنبالش وخرس مجبور به حمله کردن و بعد زدن کشتنش بعد ای سری میان خرس مقصر میدونن نه مامورین بیکفایتو که وسایل تجربه اموزش وجدان کاری رو نداشتن
ایول داره
همه ما می دونیم جان انسان مهم تر از حیوان هست و شاید ما جای اون فرد بودیم.
ولی ما یاد گرفتیم مقصر رو سر زنش کنیم نه بی تقصیر رو .
ایا مقصر خرس بوده یا افرادی که بی فکر به خرس نزدیک شدند
باید مقصران بازخواست یا بر کنار شوند
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
به نظر من چاره ای نداشتند،باید خرس رو می کشتند. جان انسان مهم تر بود از حیوان؟ اونایی که هم میگن مأموران مقصرند هنوز با یک حیوان وحشی روبه رو نشده اند، لطفا کمی واقع گرا باشید نه احساسی.
مقصر اون توله خرسه است که به حرف ننه باباش گوش نکرده اومده میون ادما،مقصر جنگل گلستانه که هنوز حیوون داره،مقصر اون تیر بیهوشیه که به موقع اثر نمیکنه،بازم بگم
نامردا تو کشور خارجی آدم تصادف میکنه کشته میشه ناراحت نمیشین یه خرس مرده این قدر ناله میکنن یه بار کفتار به من تو بیابان حمله کرد من با اسلحه زدمش اگر من نمیزدمش اون منو میخورد
محیط بانان باید به هلی کوپترو ماشین های تقویت شده و تفنگ بیهوشی و دیگر امکانات مجهز باشند.تو یه همچین شرایطی که بیهوش کننده نداری و بین جان انسان و خرس باید یکی را انتخاب کنی بهترین کار نجات جان انسان بود.
آخه تو قرن 21 ایرانی که میتونه موشک هوا کنه یک تفنگ بیهوشی ساده نمیتونه بسازه ؟؟؟؟ واقعا نمیتونه ؟؟؟؟
ایران مگه چقدر جنگل و حیوون داره ؟؟؟؟؟؟
از کشور های فقیر و بی پول کمی یاد بگیرید
اولا این خرس زبون بسته رو چرا محاصره رده بودید که مجبور بشه بر اساس ذاتش حمله کنه بهتون. دوما خاک وای بر اون محیط زیستی کنن که یک تفنگ بیهوشی نداره و مجبور بشن از تیر جنگی استفاده کنن. سوما بازم وای بر اون محیط زیستی کنن که یک تیر بیهوشی نداره و چهارما و چنجما و ... هم همینو تکرار میکنم
صد در صد مقصر حفاظت محیط زیست بوده که با عمل مبتدیانه خودش حیون بیچاره رو ترسونده اول بهش بیهوشی میزنن هنوز کاملا بیهوش نشده میرن بگیرنش معلومه حیون هنوز به هوش بوده از خودش دفاع کرده
من نمی دونم صحنه اتفاق چه طور بوده طبیعت با ارزشه ولی اگر یک حیوان وحشی به انسان حمله کرد باید از خودش به هر شکل دفاع کنه موجودات را ما انسان ها فدا میکنیم برای آن که نیاز مونو برآورده کنیم مثلا مار روغنش برای سر خوبه یا از زهر عقرب دارو درست میشه همه مخلوقات بدرد میخورن ولی اگر به انسان حمله کنن باید آدم از خودش دفاع کنه پس وقتی گرگ به گله گوسفند حضرت یعقوب حمله کرد برادرای یوسف کار گرگ رو یکسره کردن یعقوب هم ناراحت نشد بعدشم اگر حیوان به خون انسان تشنه بشه باید کشتش چون تهدید برای انسان های دیگست مثلا شیری که تو آفریقا عادت کرده بود آدم میخورد
من نمیفهمم چرا باید اینطور بیبرنامگی میشد!¿
ما ایرانیا همهی کارامون همینطور اشتباه و خطاست!
یه تیکه غذاشو آغشته به داروی خواب آور میکردن یا از کارشناسای آمریکا و اروپا کمک میگرفتن!
متأسفم برای دستاندر کاران محیط زیست!
سلام والله من برای شما متاسفم.شنیده بودم اخرالزمان مردم الویتهاشون فراموش میشه اما دیگه نه اینجور
کشتن هیچ موجود زنده ای صحیح نیست این مطلب کاملا درسته منم موافقم اما دوستای عزیز ک نظر دادن شده هیچ کس بپرسن حال اون بنده خدا ک زیر دندون وپنجه خرس اسیر بود چطوره.میدونید اگه با دندونش یه لحظه شاهرگشو با دندون پاره کنه در عرض دقیقه ای میمیره؟؟
انتظار دارید ریسک کنن و خرسو اصولی دور کنن.بابا اول جون ادمیزاد مهمه.طرف زن داره بچه داره اصلا به اینا فک کردین؟؟
اومدین فقط بگین ما ایرانی ها بی عرضه ایم؟؟
این فرهنگ بده ک هر جا هرچی شد میگیم ما بی عرضه ایم
نه عزیزان ایران و ایرانی پرچمش همیشه بالاس.
بدرود
اگر دست کسی رو شیشه اتفاقی ببره و دستش قطع بشه دلسوزی می کنیم. ولی اگر خودش دست خودشو با شیشه قطع کنه هیچ کس دلسوزی نمی کنه
اگر مرد از جایی رد می شد و خرس حمله می کرد همه دلسوزی می کردیم. نه این مردم بی فکر برای گرفتن خرس رفتند.
هیچ کس برای این افراد بی فکر دلسوزی نمی کنه.در عوض باید بازخواست بشن که دوباره مثل شیشه اینبار دست کسی رو نبرند
فقط کمی روی حرفم فکر کن
امیر
۱۳:۱۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
شما برید خارج مسولان محیط زیستشون خرس رو نمیکشن بلکه گلوله بیهوشی میزنن همین کار میکنین که همه حیوانات ایرانی منقرض شدن
بعضیا فقط میخوان دلسوزی کنند اونم بی مورد
شما یه لحظه خودتو اونجا تصور کن که خرس داره یکی از هموطناتو میخوره ،مردد میشی به کدوم کمک کنی؟
اتفاق اتفاقه ممکنه پیش بیاد مثل همینمورد و با همین یه مورد نمیشه گفت باعرضه هستن یا بی عرضه
بی فرهنگ شما هایید که قدر حیات وحش و وحوش طبیعی کشور خودتونو نمیدونید بی فرهنگ اون مردی هست که بدون هیچ اطلاعاتی وارد زیستگاه وحوش میشه
مجتبی
۱۲:۵۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
زنده گیری حیوانات یک تخصص است. چه بیهوش کردن چه استفاده از تله و ... یک لشگر ادم ریختن با تور خرس بگیرن. خب حیوان وحشت کرده از خودش دفاع میکنه. این چندمین خرس طی ماه های گذشته است که با دخالت مستقیم محیط زیست و اشتباهاتشان تلف می شود. ما که ارشد محیط زیستیم بیکاریم نمیدونم کیا رو میفرستن با پارتی داخل سازمان محیط زیست که اینهمه اوضاعمون خرابه
دادش همه می گن مقصر این اتفاق خرسه بود یا اشتباه کسانی که بی فکر به خرس نزدیک شدن .
مطمئنن انسانها مقصر بودند نه خرس ،همه میگه باید مقصران این اتفاق باز خواست و بر کنار بشن
اگرم خرس کسی رو کشته بود مقصر رو خرس نمی بایست بدونیم بلکه انسان بازم مقصر بود.
الان باید همه حتی کسی که مجروح شده باز خواست شوند تا بدینوسیله اشتباه های انسانی کمتر کمتر شوند
فقط لازم پیش خودت مقصر رو پیدا کنی .هر کس مقصر رو سر زنش می کنه نه بی تقصیر رو .پس خواهی فهمید مردم بی راه هم نمی گن
M.B
۲۱:۰۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
واقعا شرم به این هایی که تقصیر رو به گردن خرس بیچاره میندازن . یعنی این ادم تا ابتدایی درس بخونه می فهمه که وحوش بی علت به انسان حمله نمی کنند . مهلت نزدیک شدن وحوش به روستا ها نابودی زیستگاه های طبیعی انها به دست موجود دوپا است .
اول اینکه باید ادمهای باتخصص و اموزش دیده رو وارد این حرفه کنند دوما تجهیزات لازم رو اداره مربوطه تهیه ودر اختیار پرسنل خود قرار دهد مثل دروهای بیهوشی و اسپری گاز فلفل و...اگه یه اسپری داشتن راحت میتونستن از حمله خرس جلوگیری کنن
بازم کارو دانش جای خودشنو به پول وپارتی دادن، حاضرم شرط بندم حتی مسئولاش نمیدون!؟سر چه کاری اومدن!!!
فقط اومدن مثل بقیه خودمون،سرکار،حالا چه بنایی باشه، چه محیط زیست.
فقط هرچی پارتیت بیشتر،کارت بهتر
مهم، هیچکدوم ازموجودات خدا نیستن، مهم......
جان یک انسان درخطربوده شاید چنتا خانواده وهمسرش وبچه هاش یتیم میشدن بعدازاین اتفاق آن موقه ناراحت تلف شدن خرس هستن واقعا جای تاسف داره .ایا گشتن یک حیوان ارزش داره یا یامرگ یک انسان
وای به روزی که بگندد نمک!!
آخر این خبر نیومد که با افراد مقصر در این جرم چه برخوردی شده؟نکنه که هیچ تنبیهی صورت نگرفته باشه!کسی که باید مراقب حیوانات باشه خودش حیوانو کشته؟؟!اونم حیوون به این نادری رو؟ بعد از انقراض ببر مازندران و شیر ایران اینبارم خرس اونم به دست خود مسوولین حفاظت! محیط زیست...
اشد مجازات واسشون باید انجام بشه
چرا کشتین. اون زبون بسته ترسیده . حق داره از خودش دفاع کنه . شماها از حیوان وحشی بدترین. شماها که تخصصی ندارین چرا وارده این کار شدید. خدا ازتون نگذره اون زبون بسته رو با نامردی کشتین .
لطفا برید پلنگ ایرانی از رو پیراهن تیم ملی فوتبال پاک کنید.وقتی خودشون باعث بانی از بین رفتن حیات وحش کشور مون میشن دیگه عکسش میخوان چیکار.فکر کنم دوزوز دبگه باید عکس خرس بزنن روپیراهنشون فقط ادعا کنن.
دستاتون بشکنه بحق امیرالمومنین این حیون بیگناه و اینجوری میزنید . وقتی بلد نیستید زنده گیری کنید بیجا میکنید سرخود کاری رو انجام میدید.همتون خودتونو علامه دهر میدونید ولی به والله هیچی بلد نیستید
گناه اون بچه خرس چی بود ؟ واقعا نیاز به کشتن بود ؟ آیا سواد و شعور محیط بانان مت باید ایبن باشه ؟ که جلوب یه حیوونی که ذاتش وحشیه اینزوری برن ؟
من اهل استان گلستانم ولی واقعا تأسف می خورم که همچین انسانهای سنگ دلی در خاکمون داریم . حالا همین اساتید نسبتاً محترم دو روز دیگه تو بوق و کرنا فریاد می زنن آی نژاد خرس داره کم میشه
چه کار احمقانه ای
کاملا غیر حرفه ای
مردم اونجا چیکار میکنند
با چوب اون حیوون رو کشتند چرا
داروی بیهوشی یا خواب آور میزدند و راحت بیچاره رو جا به جا میکردند
نادانان
عجب آخه کی ما تونستیم یه حیوان در معرض انقراض رو حفظ کنیم که حالا بخواهیم اونو جابجا کنیم، تازه تکنولوژی و امکانات محیط زیست ما هم در حد عهد تیرکمون سنگیه
جناب قاضی دلیل مجازات شدنشون چیه ؟ چونکه جون یه انسان رو از یه حیوان وحشی نجات دادن ؟
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
مشکل اینه که هر کسی بدون تخصص و آموزش و اصولا بدون اینکه اعتقادی به آموزش و تخصص داشته باشد اقدام به هر کاری که دوست داشته باشد می کند .این مورد فقط یک نمونه است و فراوان از این موارد موجود است .
آخه چرا بهش نزدیک میشید و مجبورش میکنین به شما حمله کنه
بانظرمن خرس یک حیوان وحشی ودرنده هست .اگه منم جای اون هم بودم خرسو میکشتم چون جان یک انسان مهمتره تایک حیوان از مسئولان خواهش میکنم بیشتر به داده مردم خومون برسید تا حیوان.من سئوالم ازمسئولین اینه جون من مهمه یا این حیوان.لطفا پاسخ دهید.......
اگه یک انسان مییره یک خانواده داغ دار و بی سر پرست میشه. ولی اگه یک خرس کشته شده چیزی خاصی نشده چند وقت دیگه یکی عین همون حیوان به دنیا میاد.
ولی ما ایرانیان نه بی غیرتیم، نه بی ارزه..
فقط مسئولان ما اگه هرکسیرو سر کارش بزارن، هم بیکاری کمتر میشه ،هم اون متخصص میدونه که باید بجای چوب چماق و صلاح جنگی، آخه صلاح جنگی چرا!!!؟
در خبر هم اومده مسولان محیط زیست خرس رو از پای دراوردند
دقت کنید " مسولان محیط زیست "
خوب مسئول محیط زیست که کارش حفاظت از حیواناته آزار نداره که
قطعا امکانات کافی یا در اختیارشون نبوده یا همراهشون نبوده
منظور از امکانات کافی همون تفنگ بیهوشی هست
پس نمیشه اونارو هم مقصر دونست
تاسف ترین کلیپی بود که دیدمم..اینقدر احمقانهه..یعنی واقعا متاسفم...یعنی این حقوقی رو که میگیرید حرامتون بشه...بازم متاسفم.
به این خرسه نمیشه گفت حیوان
حیوان همونهایی هستند که با تفنگ و چوب دارند به این خرس ظلم کردند
همه ما می دونیم جان انسان مهم تر از حیوان هست و شاید ما جای اون فرد بودیم.
ولی ما یاد گرفتیم مقصر رو سر زنش کنیم نه بی تقصیر رو .
ایا مقصر خرس بوده یا افرادی که بی فکر به خرس نزدیک شدند
باید مقصران بازخواست یا بر کنار شوند
ایران مگه چقدر جنگل و حیوون داره ؟؟؟؟؟؟
از کشور های فقیر و بی پول کمی یاد بگیرید
مسئول بی لیاقت اخراج باید گردد
اخه تو تو اون شرایط بودی چی کار میکردی دیوث
ما ایرانیا همهی کارامون همینطور اشتباه و خطاست!
یه تیکه غذاشو آغشته به داروی خواب آور میکردن یا از کارشناسای آمریکا و اروپا کمک میگرفتن!
متأسفم برای دستاندر کاران محیط زیست!
به این خرسه نمیشه گفت حیوان
حیوان همونهایی هستند که با تفنگ و چوب دارند به این خرس ظلم کردند
کشتن هیچ موجود زنده ای صحیح نیست این مطلب کاملا درسته منم موافقم اما دوستای عزیز ک نظر دادن شده هیچ کس بپرسن حال اون بنده خدا ک زیر دندون وپنجه خرس اسیر بود چطوره.میدونید اگه با دندونش یه لحظه شاهرگشو با دندون پاره کنه در عرض دقیقه ای میمیره؟؟
انتظار دارید ریسک کنن و خرسو اصولی دور کنن.بابا اول جون ادمیزاد مهمه.طرف زن داره بچه داره اصلا به اینا فک کردین؟؟
اومدین فقط بگین ما ایرانی ها بی عرضه ایم؟؟
این فرهنگ بده ک هر جا هرچی شد میگیم ما بی عرضه ایم
نه عزیزان ایران و ایرانی پرچمش همیشه بالاس.
بدرود
اگر مرد از جایی رد می شد و خرس حمله می کرد همه دلسوزی می کردیم. نه این مردم بی فکر برای گرفتن خرس رفتند.
هیچ کس برای این افراد بی فکر دلسوزی نمی کنه.در عوض باید بازخواست بشن که دوباره مثل شیشه اینبار دست کسی رو نبرند
فقط کمی روی حرفم فکر کن
شما یه لحظه خودتو اونجا تصور کن که خرس داره یکی از هموطناتو میخوره ،مردد میشی به کدوم کمک کنی؟
اتفاق اتفاقه ممکنه پیش بیاد مثل همینمورد و با همین یه مورد نمیشه گفت باعرضه هستن یا بی عرضه
مطمئنن انسانها مقصر بودند نه خرس ،همه میگه باید مقصران این اتفاق باز خواست و بر کنار بشن
اگرم خرس کسی رو کشته بود مقصر رو خرس نمی بایست بدونیم بلکه انسان بازم مقصر بود.
الان باید همه حتی کسی که مجروح شده باز خواست شوند تا بدینوسیله اشتباه های انسانی کمتر کمتر شوند
فقط لازم پیش خودت مقصر رو پیدا کنی .هر کس مقصر رو سر زنش می کنه نه بی تقصیر رو .پس خواهی فهمید مردم بی راه هم نمی گن
فقط اومدن مثل بقیه خودمون،سرکار،حالا چه بنایی باشه، چه محیط زیست.
فقط هرچی پارتیت بیشتر،کارت بهتر
مهم، هیچکدوم ازموجودات خدا نیستن، مهم......
آخر این خبر نیومد که با افراد مقصر در این جرم چه برخوردی شده؟نکنه که هیچ تنبیهی صورت نگرفته باشه!کسی که باید مراقب حیوانات باشه خودش حیوانو کشته؟؟!اونم حیوون به این نادری رو؟ بعد از انقراض ببر مازندران و شیر ایران اینبارم خرس اونم به دست خود مسوولین حفاظت! محیط زیست...
اشد مجازات واسشون باید انجام بشه
اون زبون بسته رو با بیگناهی کشتین. متاسفم برای مسئولان
من اهل استان گلستانم ولی واقعا تأسف می خورم که همچین انسانهای سنگ دلی در خاکمون داریم . حالا همین اساتید نسبتاً محترم دو روز دیگه تو بوق و کرنا فریاد می زنن آی نژاد خرس داره کم میشه
انصافا حتی اگه از گرسنگی هم بمیره باید اخراجش کنن و جریمه قانونی را هم پرداخت کنه
کاملا غیر حرفه ای
مردم اونجا چیکار میکنند
با چوب اون حیوون رو کشتند چرا
داروی بیهوشی یا خواب آور میزدند و راحت بیچاره رو جا به جا میکردند
نادانان