سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شفر مربی با کیفیتی است و استقلال با انتخاب این مربی قدم بزرگی برداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو درباره تاثیر اتفاقات رخ داده در شکست سنگین برابر الهلال اظهار کرد: واقعیت این است که الهللال پیروز این بازی شد با نتیجه ای که منطقی نبود. به هر حال الهلال یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد و ما هم ضعیف ترین بازی خود را ارائه دادیم. 

او ادامه داد: غیبت 4 ملی پوش یکی از مشکلات ما در این بازی بود. اگر ادواردو، سلمان و دو استوپر تیم الهلال عربستان در این بازی نبودند معلوم نبود چه اتفاقی برای این تیم عربستانی رخ می داد. به هر حال غیبت 4 بازیکن فقدان بزرگی برای تیم ما بود. همچنین اشتباهات ساده ای در این بازی مرتکب شدیم. مسئله دیگر این است که در بازی هایی در سطح لیگ قهرمانان آسیا، برای نتیجه گیری باید  موقعیت های نیم بند را هم تبدیل به گل کنیم که این اتفاق رخ نداد. احمد زاده، علیپور و امیری موقعیت گلزنی داشتند اما استفاده نکردند. ما با یک بازیکن بیشتر هم اشتباه بازی کردیم. همچنین با صبر و تحمل بازی نکردیم و عجولانه عمل کردیم. 

محرومیت طارمی فقدان بزرگی برای تیم ما بود 

 برانکو بیان کرد: طبیعی است محرومیت طارمی هم برای ما فقدان بزرگی بود. بعد از اعلام محرومیت و جریمه طارمی فضا منفی شد و بازیکنان هم احساسی و عاطفی هستند و این مسئله بر روی آنها تاثیر گذاشته بود. روز قبل از بازی این تصمیم اعلام شد. 3 ساعت قبل از مسابقه فهمیدیم می‌توانیم از نوراللهی استفاده کنیم. این شرایط روی وضعیت روحی روانی بازیکنان تاثیر گذاشت.

او  تصریح کرد: باید بدانیم طارمی 2 سال آقای گل و بهترین بازیکن ایران بوده اما او را نداشتیم. ضمن اینکه تا قبل از این بازی هم آقای گل لیگ قهرمانان آسیا بود. انصاری ملی‌پوش فیکس را هم در اختیار نداشتیم. سیدجلال هم کاملا آماده نبود. کامیابی‌نیا هم غایب بود. اکثر بازیکنان باتجربه ما غایب بودند. مصلح هم شرایط خودش را داشت. دوست ندارم خودم را این گونه توجیه کنم اما این واقعیت‌ها وجود داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود تاکتیک بهتری در این بازی اتخاذ می‌کرد، گفت: شما به من بگویید چه کسی را به جای ربیع‌خواه در میانه میدان می‌گذاشتم؟

بازی پلی استیشن انجام نمی دهیم

برانکو درباره اینکه بهتر نبود از ابتدای مسابقه نوراللهی را در میدان قرار می‌داد، گفت: 3 ساعت قبل از بازی مطمئن شدیم او می‌تواند بازی کند. نوراللهی یک سال بود فوتبال بازی نمی‌کرد. بازی پلی استیشن نیست که بازیکن را وسط زمین بگذاریم و بازی کند. تا 2 ساعت قبل از بازی خودش نمی‌دانست می‌تواند بازی کند یا خیر. خواهش می‌کنم شما به من بگویید چه کسی را در ترکیب می‌گذاشتیم؟

اسم و فامیل بازیکن مدنظرتان در خط هافبک دفاعی را بگویید 

وی درباره  اینکه سیدجلال قبل از بازی گفته بود آماده است، عنوان کرد: قبل از بازی با او صحبت کردم. 2 ماه بود بازی نکرده بود. تمرین درست و حسابی هم نداشت. فقط در تمرین قبل از بازی حضور داشت. قراردادن او در ترکیب اصلی ریسک بود. ممکن بود 10- 15 دقیقه بعد از حضور در میدان بیرون بیاید. چه کسی را در هافبک دفاعی بازی می‌داده است. اسم و فامیل او را به من بگویید. نوراللهی 3 ساعت قبل از بازی نمی‌دانستیم که می‌تواند بازی کند یا نه. نمی‌خواستیم کافی بخوریم که به قهوه‌خانه برویم یا نرویم. باید شرح وظایف بازیکن مشخص شود. من با نظر کارشناسان موافقم اما در دفاع چپ چه کسی را می‌گذاشتم.

بازیکنان باید اعتقاد به بازگرداندن نتیجه را داشته باشند 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چقدر امید به بازی برگشت با الهلال دارد، گفت: تا جایی که در عمل و نظر شانس صعود داریم باید تلاش کنیم همانطور که آنها 4 گل به ما زدند چرا ما نتوانیم 4 گل بزنیم؟ در بازی برگشت هم قوی‌تر می‌شویم. بازیکنان به ما اضافه می‌شوند. هنوز فرصت داریم. مهمتر از همه این است که بازیکنان به این مسئله اعتقاد داشته باشند.

برانکو درباره  اینکه فاصله پرسپولیس با الهلال 4 گل نبود اما چرا این شکست رقم خورد، اظهار کرد: گل اول آنها آفساید بود. گل دوم هم بعد از اشتباه ما آنها از فاصله 17 متری زدند. گل سوم هم با اشتباه بازیکنان ما به ثمر رسید.  گاهی اوقات این مسائل پیش می‌اید. ما 5-6 شانس گل داشتیم که نزدیم. در چنین سطحی از بازی‌ها که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم باید یک فرصت کوچک را هم به گل تبدیل کنیم.

الهلال تیم قرن آسیاست 

وی درباره  اینکه پرسپولیس یک بار آلیمای قزاقستان را در بازی برگشت 5 بر صفر برد و صعود کرد، گفت:‌من امید زیادی به بازی برگشت دارم اما نمی‌توان تیم قزاقستانی را با تیم عربستانی مقایسه کنیم. الهلال بهترین تیم قرن آسیاست. یک تیم عالی که 8 ملی‌پوش دارد. در بازی گروهی نشان دادیم که می‌توانیم با آنها مقابله کنیم. از 12 بازی لیگ قهرمانان ما فقط 3 بازی را در تهران انجام دادیم که این نشان می‌دهد ما بدترین و سخت‌ترین وضعیت را داشتیم. با این وجود تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم. این نتیجه عالی است. البته طبیعی است ما از این وضعیت راضی نیستم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه برگردد.

توهین به علی دایی رفتار غیر ورزشی بود 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره  اینکه بعد از باخت به علی دایی توهین شد و در کاریکاتور به بیرانوند و دایی شلاق می‌زدند،اظهار کرد:  به طور حتم  این رفتار غیرورزشی بود. من به بازیکنانم آموزش می دهم که ورزشکار باشند. به حریف از هر ملیتی که است احترام بگذارند و تلاش کنند. اما گاهی اوقات احساسات غلبه می‌کند و این اتفاقات ناخوشایند پیش می‌آید.

برانکو درباره  اینکه پیگیر وضعیت طارمی است تا مشکل محرومیتش حل شود، گفت: طبیعی است این وظیفه باشگاه است و باشگاه هم تمام تلاشش را می‌کند تا این شرایط را تغییر دهد اما تصمیم فیفا سخت تغییر می‌کند.

انتظارم این است سید جلال در تیم ملی بازی کند 

وی در مورد مشکلات سیدجلال گفت: انتظارم این است که او برای تیم ملی بازی کند زیرا نیاز به بازی دارد. متاسفانه مقابل استقلال خوزستان نمی‌تواند بازی کند. زیرا برنامه‌ریزی تیم ملی به شکلی است که او یک روز قبل از بازی با استقلال خوزستان به ایران برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند در دیدار با الهلال ضعیف ظاهر شد، گفت: در مورد فرد حرف نمی‌زنم. در مورد آنالیز بازیکنان فقط در رختکن صحبت می‌کنم. اما بازیکنان ما ضعیف بازی کردند. بازیکنان حریف هم بهتر بودند اما با این حال نباید 4 بر صفر بازنده می‌شدیم.

دوست ندارم مقصر ناکامی تیم ملی باشم 

برانکو درباره  اینکه برنامه‌های لیگ و تیم ملی به ضرر پرسپولیس است، بیان کرد: دوست ندارم در مورد برنامه‌های تیم ملی نظر بدهم. قصد به هم زدن آن را هم ندارم. آنها سرمربی خودشان را دارند و او برنامه خودش را دارد. دوست ندارم فردا من مقصر ناکامی تیم ملی شوم. بازیکنان پرسپولیس هم هر وقت بخواهند در خدمت تیم ملی خواهند بود. اما این را بگویم مربی الهلال از مربی تیم ملی عربستان خواسته که بازیکنان این تیم را از حضور در اردوی تیم ملی معاف کنند تا در دیدار با ما آماده باشند.

وی درباره  اینکه قبل از بازی با استقلال خوزستان بازی دیگری هم دارید یا نه، گفت: زمان نداریم. پنج شنبه باید با استقلال خوزستان بازی کنیم.سه شنبه با الهلال و 4 روز بعد از آن در جام حذفی بازی داریم. 7 روز بعد هم دربی را داریم.

شفر مربی باکیفیتی است 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب شفر به عنوان مربی استقلال گفت: او را از آلمان می‌شناسم. آن زمان او از مربیان خوب آلمان بود. با کامرون هم قهرمان آفریقا شد. سرمربی تیم تایلند هم بود. او مربی باکیفیتی است. به طور حتم استقلال  قدم خوبی برداشته اگر بتواند این مربی را جذب کند.

برانکو درباره  اینکه حضور شفر چه تغییری در کیفیت لیگ خواهد گذاشت، گفت: منطقی است که با جذب او انتظار داشته باشیم کیفیت استقلال بالاتر برود. او دانش و تجربه و انرژی دارد و به او خوشامد می‌گویم.

وی درباره د اینکه می‌توان انتظار داشت بازی بارسا و پاری‌سن ژرمن تکرار شود و پرسپولیس در بازی برگشت صعود کند، گفت:‌ امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپایان درباره اینکه اگر پرسپولیس فینالیست نشود هم زندگی جریان دارد، خاطر نشان کرد: بله موفق هم نشویم باز هم مهمترین مسئله لیگ برتر ایران است. زندگی از لیگ برتر خودمان جریان دارد. بازی در لیگ قهرمانان آسیا افتخاری است و لذت خواست خودش را دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
آقای برانکو باید بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
آقای برانکو باید بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
خيلي بدهكه يك تيم مونده يك بازيكن باشه و نتونه نتيجه بگيره
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۲۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
برانکو نظرش راگفت دربی معلوم میشه
آخرین اخبار