به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) کتاب «خطبه‌های آتشین» را در ایام پس از تاسوعا و عاشورای حسینی به شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) معرفی و پیشنهاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛اگر بخواهیم عظمت پیام پیام‌آوران عاشورا را در یک جمله خلاصه کنیم شاید با مُسماترین آن، این باشد که اگر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبودند، کربلا در کربلا باقی می‌ماند.

«خطبه‌های آتشین» عنوان کتابی است که حاوی خطبه‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) پس از واقعه عاشورای حسینی در کوفه، شام و مدینه است.

این کتاب به همت گروه دین و معارف زائر آستان قدس رضوی گردآوری شده ومحمدمهدی آجیلیان مافوق ترجمه آن را بر عهده داشته است.

«خطبه‌های آتشین» در پنج فصل شامل خطبه حضرت زینب (س) در کوفه، خطبه امام سجاد (ع) در کوفه، خطبه حضرت زینب (ی) در شام، خطبه امام سجاد (ع) در شام و خطبه ایشان در نزدیک مدینه گردآوری و تدوین شده است.

در جمع‌آوری مطالب این کتاب از منابع و مراجع متعددی استفاده شده است که از میان آن‌ها می‌توان به بحارالانوار، مقتل الحسین، مقاتل الطالبیین، الفتوح و الطبقات الکبری اشاره کرد.

به‌نشر این اثر ۶۴ صفحه‌ای را در قطع جیبی وزیری با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه منتشر کرده و برای نخستین بار در سال ۱۳۹۴ با قیمت ۲۸ هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان و شیفتگان امام حسین (ع) قرار داده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب، آگاهی از اخبار به‌نشر ونیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام// ز.‌ی
 


به‌نشر کتاب «خطبه‌های آتشین» را به شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) معرفی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.