انعکاس تصاویر عزاداری مردم استان در شبکه های تلویزیونی+فیلم

تصاویر عزاداری مردم کهگیلویه وبویراحمد به صورت گسترده از شبکه های ملی و استانی پخش شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت: تصاویر عزاداری مردم  استان به مدت 300 دقیقه در شبکه های شما، قرآن، شبکه های 1 و 2 و 3 و 4و شبکه خبر درتاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان پخش شد.
یوسف افشارنیا 25 ارتباط گزارشی و استودیویی رادیویی به مدت 218 دقیقه با صدای مراکز استانها و چهار ارتباط مستقیم گزارشی به مدت 29 دقیقه با شبکه های رادیویی ملی و 3 ارتباط مستقیم تصویری با مراکز بوشهر ، آبادان و البرز به مدت 77 دقیقه برای انعکاس عزاداری و آداب و رسوم مردم کهگیلویه وبویراحمد را ازجمله فعالیت های شبکه دنا برای انعکاس سوگواری مردم کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد.
وی گفت: 30 خبرنگار و گزارشگر در شهرستان ها و بخش های مختلف استان پوشش خبری و انعکاس عزاداری مردم استان را از طریق اس ان جی، لینک، فیبر نوری و ارتباط با تلفن همراه برعهده داشتند .
مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون هم شش عنوان برنامه تلویزیون به مدت 2 هزار و 190 دقیقه و 11 برنامه رادیویی به مدت هزار و 600 دقیقه به مناسبت ماه محرم از شبکه دنا پخش شد.
همچنین عزاداری های نقاط مختلف استان بویژه شهرستانها ، روستاها و بخش های مختلف از خبر شبکه دنا و شبکه های ملی پخش شده است.

انتهای پیام/غ

پخش عزاداری مردم  از شبکه های ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.