معاون توسعه امور ورزش فارس از برگزاری اجلاس هیات رئیسه فدراسیون جهانی کوهنوردی در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش فارس گفت: اجلاس هیات رئیسه فدراسیون جهانی کوهنوردی و مجمع عمومی اتحادیه آسیا در استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و همچنین ظرفیت‌های موجود در استان فارس مقرر شد اجلاس هیات رئیسه فدراسیون جهانی کوهنوردی طی روز‌های ۲۵ مهر ماه تا ۴ آبان ماه در استان فارس و شهر شیراز برگزار شود.

موسوی گفت: پیشتر قرار بود این اجلاس در تهران برگزار شود، اما با پیگیری‌های انجام گرفته و همچنین پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و نیز توانمندی‌های استان فارس مسئولان مربوطه را متقاعد کرد تا این برنامه در شیراز برگزار شود.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۷ نفر از ۲۸ کشور سوئد، هندوستان، هلند، ایتالیا، چک، صربستان، پرتقال، آفریقای جنوبی، انگلستان، کانادا، فرانسه، مغولستان، چین، اسپانیا، کزوو، لهستان، چین تایپه، آلبانی، بوسنی و هرزه گوین، قزاقستان، هنگ کنگ، یاپن، مالزی، کره جنوبی، کروات، نپال، مالت و جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده اند تا در این اجلاس شرکت کنند.

معاون توسعه امور ورزش استان هدف از برگزاری این اجلاس را تصمیم گیری در جهت توسعه و پیشرفت ورزش کوهنوردی در سطح جهانی و همچنین نهادینه کردن آن در بین خانواده‌ها دانست.

گفتنی است، همایش هیات رئیسه فدراسیون جهانی کوهنوردی به میزبانی هتل چمران شیراز برکزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری اجلاس هیات رئیسه فدراسیون جهانی کوهنوردی در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.