جلسه برگزاری ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه با محوریت بررسی دقیق موضوع و عملکرد گذشته و ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه ها در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جلسه ستاد اربعین حسینیِ استان کرمانشاه با حضور، مدیرکل، معاونین و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز سه شنبه(11مهر) با محوریت بررسی دقیق موضوع و عملکرد گذشته و ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه ها در برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان در محل دفترمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت:راهپیمایی اربعین و مسیری که زائرین امام حسین(ع) طی می کنند علاوه بر اینکه بحث اعتقادی، دینی و عبادی است بلکه برای کشور ما امروز یک بحث سیاسی و در واقع مانور سیاسی و مانور قدرتی است.


جعفری گفت:کمیته ها باید سریع تر فعال بشوند، اعضای آن ها مشخص بشود و ابلاغ ها صادر گردد، هر دستگاه مسئولیت پذیر باشد و در جلسات ستاد مباحث کارشناسی مطرح شده و تصمیمات لازم اتخاذ گردد در کرمانشاه با توجه به ظرفیت بالای انجمن های فرهنگی وهنری برای برگزاری برنامه های متنوع، می توانیم این آیین باشکوه را پربارتر برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/ز

باید مراسم اربعین هرچه با شکوهتر برگزار شود



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.