فرماندار سراوان گفت: تهدیدات فرهنگی در شهرستان مرزی سراوان برجسته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرماندار سراوان گفت: با توجه به اینکه تهدیدات فرهنگی در این شهرستان به خاطر مرزی بودن آن برجسته است، گفت: ما باید نقش خود را به درستی در این حوزه به سرانجام برسانیم.


نارویی در مراسم تودیع و معارفه مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان که با حضور مسگرانی مدیر کل ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه جابجایی‌ها و تحولات در مدیریت‌ها ایجاد پویایی و نشاط است.

فرماندار سراوان گفت: تهدیدات فرهنگی در شهرستان مرزی سراوان برجسته است.


نارویی ادامه داد: شهرستان سراوان دارای ظرفیت‌های ارزشمند هنری است و فرهنگ و ارشاد یکی از ارکان مهمی است که می‌تواند نقش بسزایی در پویایی استعدادهای هنری ایفا نماید و از امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه داشته باشد.


فرماندار سراوان همچنین افزود: تکثر و تنوع هنری در سراوان در حوزه‌های شعر، موسیقی، نگارگری، تئاتر و دیگر حوز‌ه‌ها افراد سرآمدی تحویل استان داده و آثار هنرمندان این شهرستان در جای جای این استان نمود پیدا کرده است.


وی در ادامه عنوان کرد: مدیریت درست و استفاده از بستر مناسب جهت بهره بری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری یکی از انتظارات بارز مردم سراوان است که جایگاه هنری را به خوبی درک می‌کنند و به دنبال شکوفایی استعداد‌های نهفته هستند.


فرماندار سراوان خطاب به رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کاری می‌تواند به نتیجه به رسد که کمتر دچار حاشیه باشد، باید چتر خود را گسترده نمائیم و باهم افزایی و همگرایی تمام هنرمندان را فارغ از همه مسائل جذب نمائیم و با احترام، فرصت مناسب برای همگان فراهم نمائیم.


فرماندار سراوان در ادامه از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا نگاه ویژه‌ای به شهرستان مرزی سراوان داشته باشند.


نارویی همچنین در رابطه با روستای کلپورگان را به عنوان روستای جهانی سفال معرفی شده است، از اداره کل خواست به فراخور مأموریت خود یک کار فرهنگی در این روستا انجام دهد.


در پایان از زحمات عبدالسلام بلوچ زاده تجلیل و تکریم بعمل آمد و رسول بخش حسین بر به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان معرفی شد.

انتهای پیام/گ

برجسته بودن تهدیدات فرهنگی در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.