پرونده بررسی علت مرگ خرس در دادسرای گالیکش تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان دادستان عمومی و انقلاب گالیکش درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک توله خرس در روستای ترجنلی این شهرستان گفت: پرونده در دادسرای گالیکش در دست رسیدگی است و دستگاه قضایی با هرگونه سهل انگاری و کوتاهی برخورد می‌کند.

عباس عرب در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: بر اساس توضیحات کارکنان محیط زیست این خرس سه یا چهار ساله، ۱۳ شهریور در زمین‌های کشاورزی نزدیک روستای ترجنلی دیده شد و به رغم هشدار و تذکر‌های اعضای یگان حفاظت محیط زیست و کارکنان پارک ملی گلستان، مردم به جای دور شدن از محل و اجازه دادن به ماموران برای به دام انداختن خرس، دور آن حلقه زدند.

وی افزود: حین عملیات، خرس به یکی از اهالی روستا که عضو شورای روستا نیز هست حمله ور شد و ماموران برای حفظ جان این فرد، مجبور به ضرب و شتم خرس شدند.

این مقام قضایی با اشاره به مرگ این توله خرس گفت: پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در این باره، پرونده در دادسرای این شهرستان برای بررسی علت مرگ خرس و شناسایی عاملان سهل انگاری و کوتاهی در این ماجرا، تشکیل شد.

دادستان گالیکش از رسانه‌ها خواست از جنجال در این باره خودداری کنند و منتظر بررسی‌ها و اعلام نظر مرجع قضایی در این باره باشند.

عرب به مردم اطمینان داد: اگر بررسی‌ها نشان دهد فرد یا افرادی در این باره کوتاهی کرده باشند با آنان برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/ق
 
 
 

پرونده مرگ خرس در دادسرای گالیکش

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار