رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر محرومیت از نقل و انتقالات هستند، اما به نظرم باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ وقت محروم نمی‌شود.

کاشانی: باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ وقت محروم نمی شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جعفر کاشانی درباره جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه امروز درباره مسائل مالی، سفر به دبی و برنامه های آینده باشگاه صحبت کردیم و تصمیماتی برای رفع مشکلات باشگاه گرفته شد. همچنین مسائل باشگاه با درایت مدیریت حل می شود.

او درباره اینکه  به رفع محرومیت باشگاه امیدوار است یا نه! بیان کرد: محرومیت باشگاه هم در جلسه امروز مطرح شد اما هیچ وقت باشگاه بزرگ پرسپولیس محروم نمی شود و مدیریت باشگاه به همراه مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر این محرومیت هستند.

کاشانی درباره اینکه ایرانی ها در دادگاه های بین المللی موفق نبودند، بیان کرد: امیدوار به لغو محرومیت باشگاه هستیم. ما باید در مجامع بین المللی حضور پر رنگی داشته باشیم تا در دادگاه ها متضرر نشویم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره محرومیت طارمی بیان کرد: طارمی بازیکن جوانی است و باید ارشاد و راهنمایی شود. بازیکنانی همانند طارمی باید شخصیت و شئونات باشگاه را حفظ کنند و مراقب عملکرد خود باشند. باشگاه پیگیر محرومیت طارمی است و امیدوارم بتوانیم این محرومیت را برطرف کنیم.

او درباره پرونده ژوزه اظهار کرد: مطالبات ژوزه و دستیارانش پرداخت شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

کاشانی درباره بدهی باشگاه به صندوق پیشکسوتان بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و از مدیریت باشگاه این سئوال را بپرسید. باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان است و باید به پیشکسوتان احترام گذاشته شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شکست برابر الهلال عربستان خاطر نشان کرد: در فوتبال برد و باخت وجود دارد و کمیته فنی علت شکست سنگین برابر الهلال را بررسی می کند.

انتهای پیام/

تشریح جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس از زبان کاشانی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار