مسابقات موتور کراس با حضور ورزشکاران هشت استان کشور آذر ماه 96 در پیست خاکی حکیم الهی سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر ابوالخیریان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان سمنان با اشاره به حضور ورزشکارانی از تهران، کرج، قم، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گفت: همزمان با برگزاری این مسابقات، پیست خاکی موتور کراس حکیم الهی سمنان با پیشرفت 90 درصدی به بهر برداری می رسد.


وی با بیان اینکه با همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به کارگیری ماشین آلات، عملیات استانداردسازی پیست تا زمان مسابقات انجام می‌شود، یادآور شد: پیست های موتورسواری شهرستان های گرمسار، سرخه و دامغان در حد ابتدایی برای آموزش موتورسوارن آماده‌سازی شده و فعالیت در آن انجام می‌شود.


وی با اشاره به تردد غیرمجاز 17 دستگاه موتورسیکلت مسابقه‌ای یا ریس در استان سمنان، افزود: بیشتر موتورهای با حجم بالای 200 سی سی وارداتی و قاچاق محسوب می‌شود که با همکاری راهنمایی و رانندگی از تردد آنها جلوگیری شد.


وی، به توافق نامه فدراسیون موتورسواری، اتومبیل‌رانی اشاره کرد و گفت: برای هر استان مجوز ورود 30 دستگاه موتورسیکلت مسابقه‌ای یا ریس وارداتی با نظارت دستگاه های مرتبط برای شرکت در مسابقات و حضور در پیست در نظر گرفته شد.


رئیس هیات موتورسواری و اتومییل‌رانی استان سمنان یادآور شد: با توجه به برگزاری بیشتر مسابقات رالی اتومبیل‌رانی در پیست آزادی تهران و برگزاری مسابقات رالی به صورت انفرادی در رالی های شهری و بین شهری، استان سمنان نیاز به ساخت پیست اتومبیل‌رانی ندارد.


انتهای پیام / ه


جزئیات برگزاری مسابقات موتور کراس در سمنان


منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار