موکب سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری استان های جنوبی بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با محوریت استان فارس در منطقه مرزی شلمچه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: موکب سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری استان‌های جنوبی بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان با محوریت استان فارس در منطقه مرزی شلمچه از ۱۰ روز قبل از اربعین حسینی برپا می‌شوند.

وی افزود: این موکب‌ها با ارائه خدمات کمپ‌های اسکان ویژه زائرین اربعین حسینی، پذیرایی از زوار در قالب صبحانه، ناهار و شام و پخت و توزیع غذای گرم در بین زائران از جمله خدماتی است که در این موکب‌ها به زائرین ارائه می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی از ارائه خدمات رسانی این موکب تا سه روز بعد از اربعین خبر داد و بیان کرد: در این موکب از محل موقوفات منطبق بر استان فارس، بوشهر نیز اطعام حسینی در قالب صبحانه، ناهار و شام در بین زائرین توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فارس همچنین با اشاره به اینکه آغاز فعالیت موکب‌های اوقاف و امور خیریه در منطقه مرزی شلمچه از روز ۶ آبان ماه همزمان با هشتم صفر خواهد بود، تصریح کرد: براساس هماهنگی به عمل آمده روزانه ۲۰ نفر در محل موکب‌ها به عموم زائران خدمت رسانی می‌کنند و بسته‌های پذیرایی توسط استان‌ها تهیه و بین زائران توزیع می‌شوند.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات رسانی به زائرین در ایام اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.