فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيری 7 سارق و کشف 16 فقره سرقت در 24 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

دستگيری 7 سارق در 24 ساعت گذشتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهی در 24 ساعت گذشته موفق شدند با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح شهر کرمان 7 سارق را دستگير و 16 فقره سرقت را کشف کنند.


وی با اشاره به كشف 9 دستگاه وسيله نقليه سرقتی، تصريح كرد: همچنين ماموران پليس در 24 ساعت گذشته 16 متهم تحت تعقيب مقام قضايی را نيز دستگير كردند.


سرهنگ روانبخش گفت: ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پيش تعيين شده 25 دستگاه وسايل نقليه مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان شده بودند را توقيف كردند.


وی با اشاره به کشف مقداری اموال سرقت شده در بازرسی از مخفيگاه مجرمان دستگير شده افزود: سارقان و متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مقام قضايي معرفي شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان كرمان در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت های پليس 110 گزارش دهند.


انتهای پیام/س

 

دستگيری 7 سارق و کشف 16 فقره سرقت در 24 ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار