کارگروه رفع موانع تولید زیر نظر ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل می شود و محلی برای سو استفاده افرادی که حاضر نیستند مسئولیت پذیری داشته باشند، نیست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد ابراهیم داودیان مسئول ستاد اقتصاد مقاومتی و کار گروه رفع موانع تربت جام در جلسه رفع موانع تولید و اشتغال این شهرستان گفت: کارگروه رفع موانع تولید زیر نظر ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل می شود و قرار نیست محلی برای سو استفاده افرادی که حاضر نیستند مسئولیت پذیری داشته باشند و ضایع کردن بیت المال شود.

داودیان افزود:در کار گروه باید پرونده تولید کنندگانی بررسی شود که مسئولان اداری شهرستان در آنان خلل ایجاد کردند و بدون نظر کارشناسی نباید مشکل مطرح شود و قرار نیست این جلسه به افراد امتیاز غیر قانونی واگذار نماید و باید بر اساس قانون اقدام شود و این ستاد قرار است تسهیل کننده روند قانونی باشد.

وی ادامه داد: افرادی که حاضر نیستند روند قانونی کار را دنبال کنند مشکل آنان نباید در این جلسه مطرح شود و باید از طریق سیستم اداری حل شود و جایگاهی برای مطرح شدن در ستاد رفع موانع تولید ندارد.

بخشدار مرکزی تربت جام با اشاره به اعتبارات حمایت از تولید کنندگان گفت : برای پرداخت تسهیلات حمایت از تولیدکندگان تا کنون مشکلی نداشته ایم و کسانی که در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند نباید مشکل دریافت تسهیلات پیدا کنند.

داودیان افزود: برای انکه بتوانیم مشکل تولید کندگان را در کمیسیون استانی مطرح کنیم لازم است پرونده با تمام مکاتبات انجام شده جمع آوری شود تا قابل ارائه به ستاد رفع موانع تولید استان قرار گیرد.

در ادامه خوشخو مدیر جهادکشاورزی تربت جام گفت : متاسفانه بعضی از تولید کنندگان قبل از آغاز کار بررسی های لازم را انجام نمی دهند و در مراحل قانونی با مشکل مواجه می شوند که دیگر کاری از دستگاه ها ساخته نیست.

وی ادامه داد: برابر قانون تغییر کاربری زمین نیازمند مجوز از کمیسیونی در مرکز استان می باشد و در صورتی که یک استعلام منفی باشد موضوع آن زمین در کمیسیون مطرح نمی شود و شهرستان نمی تواند در حوزه تغییر کاربری ها ورود پیدا کند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام افزود: اراضی کشاورزی برای تغییر کاربری باید شرایط لازم را داشته باشد و صرف مالکیت دلیلی برای تغییر کاربری ایجاد نمی کند.

انتهای پیام/س,ج

 

اقدامات کارگروه  رفع موانع تولید تربت جام

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.