بیش از ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و حضرت امام سجاد (ع) گفت: امسال به مناسبت هفته نیروی انتظامی و همزمان با سراسر کشور، بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» در استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: حضور دسته جمعی در گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا، حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان انتظامی قبل از خطبه‌ها، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، نواختن زنگ امنیت در مدارس، همایش تجلیل از طلایه‌‎داران فرهنگ ترافیک، تجلیل از حافظان قرآن کریم، نشست تعاملی با مسئولان قضایی استان جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و نشست با همیاران پلیس از جمله این برنامه‌هاست.

غلامزاده همچنین از افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: خوشبختانه در سال جاری در خصوص سرقت مسلحانه در استان، گزارشی دریافت نشده است.

وی با بیان متلاشی کردن ۱۵ باند سرقت منازل و احشام و خودرو و دستگیری بیش از یک هزار و ۱۰۰ سارق از ابتدای سال جاری در استان، اضافه کرد: وقوع سرقت در استان هم امسال تا کنون ۱۱ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری همچنین از افزایش ۶۶ درصدی پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خیر داد و گفت: از ابتدای امسال بیش از یک تن و ۵۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و ۱۶ باند مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد.

غلامزاده ادامه داد: امسال همچنین به همت مأموران انتظامی، بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف و جمع آوری گردید.

وی از کاهش ۱۶ درصدی وقوع تصادفات منجر به فوت طی نیمه اول امسال در جاده‌های مواصلاتی و درون شهری چهارمحال و بختیاری نیز خبر داد.

غلامزاده گفت: در این مدت کشفیات جرایم رایانه‌ای توسط مأموران پلیس فتا در استان هم بیش از ۸۰ درصد افزایش داشت.

وی یادآور شد: طی همین مدت جرایمی نظیر تجاوز به عنف در چهارمحال و بختیاری ۲۵ درصد، چاقوکشی و شرارت ۴۰ درصد و جرایم مسلحانه ۳۰ درصد کاهش داشت.

گفتنی است: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه جاری، همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ

برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار