فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:

کاهش 22 درصدی سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کاهش 22 درصدی سرقت در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

کاهش 22 درصدی سرقت در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داوود علی‌بخشی فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم و با دادن آموزش‌های لازم و آگاهی رسانی از نظرات ارزنده مردم در ایجاد امنیت و نظم  بهره ببریم گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بیان خدمات نیروی انتظامی به مردم است.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با هفته نیروی انتظامی در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی با شعار« پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» از 14 مهرماه شروع شده و تا 22 مهر ماه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی ملایر از اجرای بیش از 90 برنامه محوری همزمان با هفته نیروی انتظامی در ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر، دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان، برگزاری همایش همیاران پلیس، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر است.

 علی‌بخشی غبارروبی گلزار مطهر شهدای شمس‌آباد توسط نیروهای انتظامی شهرستان، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد و فضای مجازی، همایش پیاده‌روی خانوادگی عاشوراییان، کوهپیمایی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و ورزش‌های همگانی و... را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر دانست.

وی از برگزاری همایش «نقش حجاب در پیشگیری از جرائم» در ملایر خبر داد و افزود: همایش طلایه‌داران ترافیک، اهدای خون توسط کارکنان،  برگزاری نمایشگاه‌های حجمی دانش‌آموزان در سه بخش ملایر، جوکار و سامن، دیدار دانش‌آموزان از مراکز 110 ، رونمایی از گاهنامه اقتدار و با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر و... از دیگر برنامه‌های  این هفته در ملایر است.

فرمانده انتظامی ملایر برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع  پیشگیری از مواد مخدر با همکاری هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد ملایر، رژه موتورسواران  قانونمند، برپایی چادرهای امدادی در نماز جمعه با همکاری ادارات مختلف،  اردوهای فرهنگی تفریحی دیدار هیات رئیسه با مردم در سامانه 197؛ همایش پیرغلامان و هیات مذهبی و محرومان را نیز از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر دانست.

علی‌بخشی در ادامه با اشاره به عملکرد ناجای ملایر در نیمه نخست امسال گفت: در این زمینه در بسیاری از جرائم کاهش داشته‌ایم که حاصل تلاش نیروهای خدوم انتظامی شهرستان ، همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها بوده است.

وی  از کاهش 22 درصدی سرقت و کاهش 9 درصدی جرائم رایانه‌ای در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال متوفیان تصادفات برون‌شهری 25 درصد و متوفیان تصادفات درون‌شهری نیز 33 درصد کاهش داشته  است.

 فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه یکی از  مهمترین حوزه‌ها و اولویت‌های نیروی انتظامی شهرستان مبارزه با مواد مخدر است تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته باندهای متلاشی شده تهیه و توزیع مواد مخدر 18 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ص.ف

کاهش سرقت در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار