دبیر کمیته گرامیداشت 19 مهر سالگرد ورود مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی از سفر تولیت آستان قدس رضوی به استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛،حجت الاسلام اصغر قدیمی دبیر کمیته گرامیداشت 19 مهر گفت: همزمان با سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب به خراسان‌شمالی در 19 مهر ماه، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به بجنورد سفر می‌کند.

وی ادامه داد: حضور در همایش گرامیداشت 19 مهر، شرکت در شورای اداری، دیدار با نخبگان و روحانیون استان از برنامه های سفر رئیسی به این استان است.

قدیمی با اشاره به وجود یک هزار خادم یاران امام رضا(ع) در استان، افزود: تولیت آستان قدس رضوی در این سفر با خادم یاران امام رضا(ع) در استان و خانواده شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده دیدار می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سفر حجت الاسلام رئیسی به این استان دو روزه انجام شود، گفت: در صورتی که این سفر دو روزه شود دیدار با دانشگاهیان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

قدیمی اظهار کرد:در روز 19 مهرماه سال جاری ابتدا رژه موتوری از مقابل فرودگاه به سمت مصلی امام خمینی (ره) انجام شده و سپس از محل میدان قائم تا مصلی مراسم استقبال از حجت الاسلام رئیسی صورت می ‌ گیرد.

وی یادآورشد:همایش گرامیداشت سالگرد ورود رهبر انقلاب به استان نیز 19 مهر ماه ساعت 9 صبح در محل مصلی امام خمینی برپا خواهدشد. 

انتهای پیام/ط

برگزاری همایش گرامیداشت سالگرد ورود رهبر انقلاب به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.