مدرسه آینده‌نگر ویژه کودکان بازمانده از تحصیل در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

افتتاح مدرسه آینده‌نگر ویژه کودکان بازمانده از تحصیل در حاشیه شهر زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مدرسه آینده‌نگر 2 با مشارکت دکتر «واعظ مهدوی» معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه شهر زاهدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و کودکان کار بر سر کلاس اول حاضر شدند.


در آیین افتتاح این مدرسه خاص که بصورت استیجاری در اختیار آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان قرار گرفت، 230 دانش‌آموز پسر و دختر که از سن حضور در کلاس گذشته‌اند با حمایت «واعظ مهدوی» برای فراگیری سواد و دانش برای اولین بار بر سر کلاس درس حاضر شدند.


دکتر واعظ مهدوی در بازدید از این مدرسه طی سخنانی انگیزه خود را از این اقدام توجه به دانش‌آموزان حاشیه شهر و بازمانده از تحصیل برشمرد و افزود: بسیاری از معضلات و مشکلات حاشیه شهرها را می‌توان با تربیت درست مدیریت کرد.


گفتنی اس :که هزینه‌های بهسازی و زیباسازی فضای آموزشی فوق توسط خانواده نیک‌اندیش واعظ مهدوی تأمین شده است.


معاون توسعه آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور هم‌چنین از طرح سازه‌های جایگزین مدارس کپری و متناسب با اقلیم منطقه(گدام کلاس و توپی کلاس) بازدید کرد و آن را اقدامی ماندگار با حفظ شأن دانش‌آموزان و آموزگار دانست.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه آینده نگر در زاهدان

 

برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار